Gå til innhold

Ikm uke 15

Anbefalte innlegg

Med førstemann satt den på første, andre gang satt den på første, men da mista vi...og nå er vi i pp 6 som sagt..blææh!!! Men idag er jeg såååå kvalm...håper det ikke er spysjuka på veg altså :( men testen er jo negativ så kan vel ikke komme av graviditet enda vil jeg tro??? Sånne symptomer kommer vel ikke før evt hcg produseres?

Fortsetter under...

Tusen takk Nemo :) Ei sliten 4 åring som sovna nå :)

Jeg har prøvd i 34 pp.....den siste tar visst tid.

De tre første satt på første forsøk men denne lar vente på seg.

Har god tålmodighet så venter ei god stund til jeg :D For gravid skal jeg bare bli!!! Kommer ikke til å gi opp!

Ok jenter! Ikm-uka på trappene, og like spennende hver gang, jippi :) Er selv i 12 pp, hvis jeg ikke tar med i regnskapet at jeg mistet spiren min i 14 uke i oktober i fjor. På grunn av at det var langt fra en suksesshistorie, regnet jeg likesågodt bare videre på prøveperiodene. Elsker innstillingen din Dossa! Du har slik en vidunderlig evne til å spre positiv energi rundt deg, snille deg. Og klart du snart blir gravid! Med slik en forhistorie med spirer som perler på en snor, er det bare å belage seg på å innta juleribba på føden. Dersom jeg skulle lykkes nå, har jeg beregnet termin 28 desember...kanskje vi alle skulle søke samme fødested og ha et heidundrende julebord i kantina, kun avbrutt av litt føding innimellom? Tvi tvi alle sammen...spennende dager foran oss nå :D

Ok jenter! Ikm-uka på trappene, og like spennende hver gang, jippi :) Er selv i 12 pp, hvis jeg ikke tar med i regnskapet at jeg mistet spiren min i 14 uke i oktober i fjor. På grunn av at det var langt fra en suksesshistorie, regnet jeg likesågodt bare videre på prøveperiodene. Elsker innstillingen din Dossa! Du har slik en vidunderlig evne til å spre positiv energi rundt deg, snille deg. Og klart du snart blir gravid! Med slik en forhistorie med spirer som perler på en snor, er det bare å belage seg på å innta juleribba på føden. Dersom jeg skulle lykkes nå, har jeg beregnet termin 28 desember...kanskje vi alle skulle søke samme fødested og ha et heidundrende julebord i kantina, kun avbrutt av litt føding innimellom? Tvi tvi alle sammen...spennende dager foran oss nå :D

Ja, den er jeg med på!:-) Jeg har fått kviser på haka og litt ømme pupper, så regner med mensen kommer om en ukes tid:-( Merker det på humøret og på dalende energinivå også. Men håper kroppen lurer meg og at jeg er gravid likevel!

Annonse

En til :) jaaaaa jeg er så absolutt med på planen din :D

Julebord i kantina *hihi*

Gud det hadde vært utrolig gøy ;)

Koselig å høre at du synes jeg sprer positiv energi rundt meg :wub:

Jeg prøver å holde motet oppe og være positiv helt til blodtanta kommer....da depper jeg den første dagen men dagen etter er jeg den glade jenta med den positive innstillinga :P hehe

NÅÅÅ er uka vår her jenter :P Jeg er så kvalm om dagen atte fy...Og menssmerter i fleng...Kommer og går...Kjennes ut som den dukker opp nå og da med både smertene og følelsen av at det renner der nede(sorry detaljer :P )Men det som renner er jo utflod...sååå mye??? Har et lite håp her jeg nå assa!!

Jeg har så utrolig hjertebank!! Nå har jeg aldri hørt at det er et graviditetstegn, men tenkte å høre om noen av dere har andre erfaringer.

I går følte jeg nesten at jeg hadde feber, det hadde jeg faktisk før positiv test sist også..

Spennende! Håper uken går fort, og at det er mange befruktede påskeegg:)

Jeg har så utrolig hjertebank!! Nå har jeg aldri hørt at det er et graviditetstegn, men tenkte å høre om noen av dere har andre erfaringer.

I går følte jeg nesten at jeg hadde feber, det hadde jeg faktisk før positiv test sist også..

Spennende! Håper uken går fort, og at det er mange befruktede påskeegg:)

Har hørt om andre som har hatt hjertebank og vært gravide!!! :) Dette er så spennende.....Har du testet enda eller?? Ja jeg syns dette virker positivt så langt...Utenom negative tester da...Men ikm har ikke vært enda heller så :P

Jeg er 6 eller 7 dpo i dag så litt tidlig for meg enda.. Er så usikker på hele syklusen siden det er første EL etter fødsel.. Men testet positivt på EL tester og hadde myyye EL smerter så tror jeg hadde eggløsning iallefall.. Hjelpes så spennende!

Jeg er 6 eller 7 dpo i dag så litt tidlig for meg enda.. Er så usikker på hele syklusen siden det er første EL etter fødsel.. Men testet positivt på EL tester og hadde myyye EL smerter så tror jeg hadde eggløsning iallefall.. Hjelpes så spennende!

Nesten så jeg har lyst til å ta enda en test idag etter jobb...hehe...Jeg syns liksom jeg så "noe" på testen i dag tidlig....Svaaaaak svak strek, sånn type holde opp mot lyset og vri og vende på den....hehe...Men jeg så NOE! Men altså det har jo ingen betydning da...Man skal jo se streken klart....Jeg høres jo nesten gal ut her...hehe :)

Annonse

Jeg trodde jeg hadde ikm i dag, men fortsatt ikke kommet. Men kan jo være forskyvet en dag da.. hadde negativ test på lørdag, så veldig håp har jeg jo ikke nå..

Har gått på pergo og eggløsningssprøyte...

Tante rød kom i dag :-( 5 dager før tiden, så jeg rakk aldri å få de største forhåpningene. ~trøsteklem til meg selv~

Da blir det i alle fall ingen baby i julegave, men 2014 baby♥ Og forhåpentligvis januarbaby, som vi lager når vi er på kjærlighetstur til Island om 14 dager ;-)

Lykke til videre til alle sammmen!! Jeg gleder meg til å følge med på hvordan det går med dere også.

Junior: trøsteklem til deg :) Heksa er ei møkkatante.....men 2014 baby det blir det skal du se ;)

Mamsen: xxxxx for at denne pp blir din :)

Nemo og LittlePrincess: dere høre jo gravide ut ;) er så spent på dere!!!!

Tenk om testen har to streker en av de nærmeste dagene da??...ååå gud da hadde jeg blitt verdens lykkeligste!! Håper denne kvalmen er godt for noe!!! :)

[quote name=Dossa :)' timestamp='1365427356' post='145232885]

Junior: hvor lenge har dere prøvd?

Man kan jo ikke gi opp sjøl om det tar tid. En dag vil det bli vår tur også og januarbaby høres koselig ut ;)

Du skal se at når dere er på tur, avslappa og masse kos ja da sitter spiren :D

Eh, vi har virkelig ikke prøvd lenge (pp 1), men jeg er utålmodig ;-) Også skal vi flytte, så det hadde passet så veldig fint om det klaffet fort. Men jeg skal ikke klage (enda) ;-)

Ja, jeg satser på at ferie vil gjøre susen! :P

Så kjedelig med tanta, Junior :( Og ja, satser på at ferie gjør susen. Ooooo Nemo og Littleprincess, speeeenende altså! Lenge til testedag? Må tilbake å se på listen vår tror jeg. Og hvordan står det til i DPO-land, Dossa? Jeg gjør meg klar til virkelig å juble når du får bolle i ovnen :D Her er det fint lite symptomer, sukk.

Så kjedelig med tanta, Junior :( Og ja, satser på at ferie gjør susen. Ooooo Nemo og Littleprincess, speeeenende altså! Lenge til testedag? Må tilbake å se på listen vår tror jeg. Og hvordan står det til i DPO-land, Dossa? Jeg gjør meg klar til virkelig å juble når du får bolle i ovnen :D Her er det fint lite symptomer, sukk.

Jeg har vel egentlig ikke helt styringa på ikm denna pp...men mellom onsdag og søndag en gang :) du da??

Gøy om jeg kan juble over deg også En til :)

Jeg heier på egget ditt ;) en av svømmerne får jaggu finne den rette vegen inn ;) hihi....er ikke noen symptomer her i gården heller *grrr* men jeg trøster meg med at det ikke behøver å bety noe negativt.

Jeg er bare 4/5 DPO.....mange laaaaange dager att...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...