januarbaby + novemberspire Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Hva slags flaske bruker dere ?
katha90 Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 jeg ga velling.. Brukte avent og dr.browns. lagde bare litte større hull
☆☆☆ Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 Ho får av og til 15 mnd velling (skjønar ikkje heilt kvifor den er merka 15 mnd), brukar då mam 3 smokk på aventflaska.
Puppen og lillemor Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 De som gir velling.. Når gir dere det? I stedetnfor grøt? I tillegg til grøt?
☆☆☆ Skrevet 9. mars 2013 #5 Skrevet 9. mars 2013 De som gir velling.. Når gir dere det? I stedetnfor grøt? I tillegg til grøt? Mi får innimellom i staden for melkeflaska.
Gjest Lillee&mamsen<3 Skrevet 9. mars 2013 #6 Skrevet 9. mars 2013 Ho får av og til 15 mnd velling (skjønar ikkje heilt kvifor den er merka 15 mnd), brukar då mam 3 smokk på aventflaska. Hvor gammel er hun?
☆☆☆ Skrevet 9. mars 2013 #7 Skrevet 9. mars 2013 Ho får av og til 15 mnd velling (skjønar ikkje heilt kvifor den er merka 15 mnd), brukar då mam 3 smokk på aventflaska. Hvor gammel er hun? Snart året..
Vogndilla Skrevet 9. mars 2013 #8 Skrevet 9. mars 2013 (endret) Jeg gir velling, bruker avent flasker og har laget litt større hull i noen av smokkene. Jeg bruker vanlig nestle grøtpulver, tar 220ml vann i flaska som jeg varmer og fyller opp med pulver til det er helt fult. Dette får hun morgen og kveld istedenfor vanlig grøt, veldig kos Søsknene hennes fikk dette morgen og kveld til de var over to år, det er jo masse jern og annen fin næring i det så så ikke grunn til å slutte. Endret 9. mars 2013 av EnBlå&ToRosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå