Gå til innhold

Gjøre i stand til babyen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er allerede i gang. Har vært så heldig og arvet mye babyklær etter tantebarna mine. Ettersom det er så mye har jeg satt i gang, slik at jeg ikke skal stresse med dette på slutten når jeg kanskje ikke er så god form slik som nå. Så det jeg har gjort er å vaske klærne, sortere i str, og lagt i rene plastbokser (store) og skrevet str. utenpå. Dette står nå stablet inne på barnetrommet, klart for å legges i kommoder når det nærmer seg. Ellers har jeg vasket sengetøy, og lagt dette i skapene. Men venter med å pakke ut madrassen fra plastikken og legge på senga før helt inntil det skjer noe, kanskje jeg til å med venter til vi kommer hjem. Vet jo aldri når det skjer ;)

Poenget mitt er uansett at jeg starter tidlig med slikt for å slappe av og kose meg på slutten, for å samle krefter til fødselen :) Er bare 21+1 nå.

Endret av <3 StørsteØnske <3

jeg har tenkt å bgynne snart med å klar det meste, siden jeg fødte førstemann i uke 35 og hadde gjort klar bare fødebagen da, men måtte min kjære stresse og jgøre klar sengen før vi skulle hjem :o

synes det er veldig greit eller smartgjort å begynne litt tidligere enn senere der man bare bli stresset.

Annonse

Mine to siste har kommet 5 uker før. Sist gang var ikke alt klart, og det endte med at mannen kom med babyklær i str 62-68 (!) på barsel istedenfor 46 og 52. :o

Han reist jo hjem for å ta med hentesett og rett str da, men fikk meg en god latter for han syns str 62-68 var så lite at det måtte være rett;)

Regner med jeg lager klart det meste fra uke 30 :)) hjelpe meg, er jo ikke lwnge til...? :)

Jeg er 20 uker på vei, og vi har satt frem vugga, stellebord, barnevogn er kjøpt inn og kommode til leker er satt opp :) Jeg synes det er så koselig å se på tingene, og greit å ha et sted til å legge babyklær/ting som blir kjøpt inn eller som vi får. Jeg har ikke vasket noe enda, tenker å gjøre det i sommer så ting kan tørkes ute og jeg er ferdig med eksamener. Det vil si etter uke 33.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...