Gå til innhold

Noen fler som har flexit annlegg, som må bytte filter flere ganger i året?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må bytte minst 3-4 ganger i året, men det er jo så dyrt for filterne.

Må man kjøpe fra Flexit, eller finnes det andre typer man kan kjøpe?

Hvilke kjøper dere og hva koster de?

Anonym poster: 74aff555b62b529d0e5b69729fadc4be

Skrevet

Vi har dessverre det men vi bytter varden gang i øret. Hvorfor bytter dere så ofte ?

Anonym poster: d2671ba07b4e1b8928b00061b9f189d5

Skrevet

Hvorfor må dere bytte så ofte ja? Vi bytter ca en gang i året..

Skrevet

Vi bytter også hver høst. De som bodde her før oss hadde aldri byttet, og da var skapet fullt av hybelkaniner.. Nå er det knapt en liten dott. ;)

Anonym poster: 9df35b3a7f3eedc8938277f5b04fd304

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men hva koster et slikt anlegg?

Anonym poster: 9c0451c254fd03d7c3086750752290f8

Skrevet

Vi må skifte så ofte fordi at det skal fungere. Vi har astma, så det er veldig viktig at det fungerer som det skal. Men det blir så fort tett.

Skrevet

Er det sånn kjøkken-og badvifte i ett dere mener? Vi har ei sånn som ikke virker..

Skrevet

Er det sånn kjøkken-og badvifte i ett dere mener? Vi har ei sånn som ikke virker..

Nei, jeg snakker om ventilasjonsanlegg som tar ut lufta og renser den fra bad, kjøkken, toalett o.l og gir frisk luft ut i rom slik som stue, soverom, o.l.

Skrevet

Vi må skifte så ofte fordi at det skal fungere. Vi har astma, så det er veldig viktig at det fungerer som det skal. Men det blir så fort tett.

Skjønner i grunn at det skal skiftes for at anlegget skal fungere. Men hvorfor så ofte? Er det noe spesielt hos dere? Vi har to astmatikerbarn, pluss meg som er lett plaget, og det er null redusert luftkvalitet her ved skifte en gang i året. Jeg tror jeg ville vurdert en reklamasjon..

Jeg har fått filter på tilbud på Maxbo en gang, men det er lenge siden nå..,

Skrevet

Skjønner i grunn at det skal skiftes for at anlegget skal fungere. Men hvorfor så ofte? Er det noe spesielt hos dere? Vi har to astmatikerbarn, pluss meg som er lett plaget, og det er null redusert luftkvalitet her ved skifte en gang i året. Jeg tror jeg ville vurdert en reklamasjon..

Jeg har fått filter på tilbud på Maxbo en gang, men det er lenge siden nå..,

Takk! Det var litt derfor jeg opprettet tråden. For vi kan heller ikke skjønne hvorfor vi skal skifte så ofte. Huset er bare to år gammelt. Må nok få noen fra flexit til å komme å se på det.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...