Tina-30 Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Ble lagt inn på søndag og klargjort for keisersnitt kl 08 neste morgen. En del forberedelser,dusjingx2,kateter,glukose osv.Mannen min kom 0715 og jeg ble trillet opp til operasjon.Der var det mye utstyr og ting som måtte fikses+ at jeg ble uvel så det tok litt tid.Glad jeg ikke skal ha spinal bedøvelse i ryggen en gang til:) akkurat 08.44 kom verden søteste lillebror til verden, 3 uker før tiden. Han var nesten 4,5 kg,masse svart hår og helt perfekt! jeg ble så glad at jeg begynte å grine på operasjonsbordet;) Lå 4 timer på overvåkning etterpå og sov for det meste. Mannen min tok seg av gutten hele dagen. Flott å føde på Ullevål altså,vi har hatt en kjempefin barselperiode der. Jeg synes ikke lenger at keisersnitt er en enkel løsning,er ikke helt i form enda og orker ikke så mye. Nå skal vi bare kose oss fremover,så deilig tid å få barn på! Lykke til alle dere andre,håper dere også får en liten i armene snart:)
Fomle84 Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Så herlig : ) Gratulerer så mye : ) gleder meg til det er min tur ; p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå