Gå til innhold

Noen her som har tatt Somac (mot for mye syre i magen)?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer

Jeg fikk de utskrevet på resept i begynnelsen av uken, men merker at jeg er så fryktelig tørr i munnen hele tiden. Står ramset opp masse bivirkninger, men dette er visstnok mindre vanlig.

Noen som vet om det bedrer seg? Kan jo ikke gå rundt i ukesvis og føle at jeg har halve ørknen i munnen.

Fortsetter under...

er du gravid??? og har fått somac?? jeg er gravid i uke 9, og går til vanlig på somac hele året (skal bruke de resten av livet), og fikk streng beskjed om å umiddelbart slutte med de da jeg nettopp hadde blitt gravid. Står også i vedlegget at de ikke skal brukes ved graviditet og amming. Jeg plages en god del nå når jeg ikke får bruke de, men tenkte å sjekke med legen min om jeg kan bruke titralac som erstatning.

:-) da kan du nok trygt bruke de :) Jeg har brukt somac 1/2 år uten noen som helst bivirkninger, bare veldig positiv effekt. Kan tenkes at munntørrheten din vil gå over iløpet av en 2 ukers tid. Ihvertfall sånn dt har virket på meg ang bivirkninger på andre medisiner.

Gjest Kira bjeffer

:-) da kan du nok trygt bruke de :) Jeg har brukt somac 1/2 år uten noen som helst bivirkninger, bare veldig positiv effekt. Kan tenkes at munntørrheten din vil gå over iløpet av en 2 ukers tid. Ihvertfall sånn dt har virket på meg ang bivirkninger på andre medisiner.

Takk, da får jeg bare ta tiden til hjelp!

Lykke til med den voksende magen din forresten :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...