Gå til innhold

Sigaretter/alkohol

Anbefalte innlegg

Jeg elsker rødvin, og hadde ingen problemer i perioder med å ta meg et glass rødt om kvelden(er jo så bra for hjertet) :)

Så da jeg fant ut at jeg var gravid, tenkte jeg faktisk at dette kunne by på utfordringer... og jeg røkte i tillegg ca 5 sigaretter pr dag, altså ingen ihuga røyker, men alikevel..

Jeg må jeg si at det har vært overraskende lett å slutte, tok én sig etterpå den dagen jeg fant ut om den lille, og holdte på å DØ av dårlig samvittighet !!!! :(

Jeg har røkt i ca 20 år. Og rødvinen, null problem-selv om jeg må innrømme at det skal bli godt med en god gammel lagret Rioja når den dagen kommer, hihihi ;)

Hvordan har det vært for dere andre??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027137-sigaretteralkohol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen prolem - selvom vi også kan kose oss m et met glass godt rødt til vanlig og en sigg i godt lag. Men det frister over hodet ikke... Tø og med kaffe - som jeg normalt eeelsker - fikser jeg ikke for tiden. Bare lukten gjør meg uggen..... Veldig rart det der... :)

Røyka melleom 10-15 for dag og slutta dagen etter at jeg testa positivt, og det har gått veldig bra!!;) Nå blir jeg skikkelig kvalm av røyklukt...så hadde nok ikke klart å røyka om jeg ville;)

Alkohol er heller ikke noe problem, men savner et glass rødvin i helgene, det var litt sånn fredagskos det;) Men nå er det byttet ut med rødBRUS;) Hihi

Jeg prøvde å ta en alkoholfri øl her om dagen siden jeg hadde tenkt på det så lenge, men det var IKKE noe godt likevel :P Så for min del har det heller ikke vært vanskelig :) Røyken hadde jeg allerede trappet godt ned på før jeg ble gravid, så det gikk supert :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...