Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei. syntes det ble så rolig her inne. hvordan går det med alle? de fleste har vel vært på ord.ul nå. :) synes tiden flyger... tenkt at julimagene er(snart) over halveis :D det er jo helt rart!

ble idag sykemeldt... i to uker. har ikke vært sykemeldt tidligere i svangerskapet. kjenner det skal bli godt å kunne ta det med ro i noen uker. det klør i fingrene etter å begynne med vasking av klær og div.. men må vel vente til man er over uke 30 værtfall... :P

Fortsetter under...

ja, det går fort unna nå merker jeg også. Er i uke 23 allerede. De første 15 ukene gikk såååå tregt, men så plutselig fyker ukene avgårde.

Jeg har nå går over i svangersskapspenger frem til permisjon. Går gravid med to tvillingjenter, så da korte vi ned arbeidsperioden i fht vanlig graviditet.

Merker at det begynner å bli tungt, men klarer å få gjort unna daglige gjøremål så lenge det går i mitt tempo :)

Gud som jeg gleder meg å treffe de små i magen.

• 3 uker senere...

Annonse

Er slapp og trøtt. Sliter med å sove på natta. Sovner alltid noen timer før jeg skal opp. Har fått vondt i skambeinet og hofteleddsbøyerne etter mye gåing i påsken. Tror ikke jeg trenger å kjøpe så mye, siden jeg har en gutt født i juli 2010:-), men har funnet frem alt babytøyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...