Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Del Skrevet 8. mars 2013 Hei :-) Fikk meg en liten sjokkopplevelse i dag, da jeg for første gang på lenge var på vekta. Har den siste tida merket at klærne har blitt litt mindre, men at jeg var blitt så tung hadde jeg ikke trodd. Det største problemet mitt er vel at jeg er veldig glad i sjokolade og potetgull. Spiser sjokolade hver dag, og klarer ikke å slutte med det. Jeg er alene med to barn, og synes det er så godt å bare sitte i sofan å kose meg litt når de er lagt om kveldene. Vanlig mat spiser jeg ikke mye av; ingen frokost, 2-3 brødskiver til lunsj og litt middag, en sjelden gang kveldsmat. Jeg er veldig vanskelig i matveien, og spiser verken grønnsaker eller frukt. Noen som kan gi meg noen gode råd? Hva skal jeg gjøre for å gå ned i vekt? Har lite kunnskaper om dette da jeg aldri før har slanket meg! Trener regelmessig 2-3 ganger i uka. Veldig takknemmelig for alle gode råd :-) Anonym poster: ee02580fcc92a91da5d89ddbac502fe3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027036-trenger-noen-gode-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå