Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Der var virkelig kvalmen kommet i hus, er i dag 7+2 i dag... Merker at om jeg holder meg helt i ro når jeg har spist så klarer jeg meg uten mat i 3 timer. Men derimot om jeg vasker hus slik som i dag, må jeg altså ha to matpauser innlagt i 1 1/2 times vasking.

Er det noe som sitter bedre i kroppen enn en skive? Noen som vet? Kjenner at dette kan bli tøffe uker frem til mulig kvalme slutt i uke 12 - 14...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144027027-hei-hei-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sånne akupunktur armbånd som de selger på apoteket. Stimulerer et punkt på innsiden av håndleddet, og skal hjelpe mot bilsyke og morgenkvalme. Jeg er generelt skeptisk til alternative ting, men siden kvalmen var såpass ille fant jeg ut det var verdt et forsøk til 70 kr:) og det funker på meg! Også sa jo tross alt apotekdama at det skulle funke - er ikke noen heksedoktorsjappe liksom;)

Annonse

Sniker meg inn fra 2.tri.

Seaband bør du prøve. Mange har god effekt. Jeg opplevde å få "brannsår" av dem, men dem tok vekk kvalmetoppene mine.

Fikk hyperemesis (ekstrem svamgerskapskvalme) i uke 5, og hadde dette fram til uke 18. Nå har jeg det ok, spyr sjeldent og klarer endelig spise igjen! Gikk ned 11 kilo, har gått opp igjen 4,5 kg.

Håper kvalmen gir seg fort! Og seaband er verdt å teste:)

Lykke til!

Tusen takk for svar Queenmee :) Skal kjøpe Sea Band. Håper virkelig på å slippe å ha kvalme helt til uke 18 :( Så bra det har gitt seg for deg :)

Takk, og lykke til til deg også :)

Heldigvis slipper de fleste kvalmen så leng, så du skal se det går fint;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...