Gå til innhold

Flere som puster litt lettere ut etter uke 23?

Anbefalte innlegg

Ja, føler at det er en milepæl. Selvom man vet hvilke små sjanser et så for tidlig født barn har. Så er det godt å vite om at man f.eks skulle få rier eller antydning til fødsel etter denne uken, så vil helsepersonell gjøre det de kan for å f.eks utsette fødsel. At man ikke blir sendt hjem med beskjeden om at her er ingenting å gjøre, som man kan risikere inntil uke 23-24.

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Tja, både ja og nei.

Det er godt å vite at det vil bli forsøkt redning om han kommer nå, samtidig som overlevelsessjansen er så utrolig liten...

Ekstra bekymret da jeg er rimelig uvel om dagene uten å vite hvorfor :(

Huff det er skummelt å føle seg uvel, men du sjekker det vel om du blir for bekymret?

Ønsker deg masse lykke til og håper at alt er som det skal!

Takk for det :)

Mye bedre i formen i dag, og lillegutt er kjempeaktiv igjen, så er veldig rolig nå :)

Har en del påkjenninger i forhold til en syk mann og da ha barn og bikkjer og bekkenløsning i tillegg, så skal det visst ikke så mye til før jeg merker det på kroppen.

Problemet er bare at jeg ikke kjenner min egen kropp lenger og derfor ikke klarer å si hva som gjør meg uvel de gangene jeg er det :P

Ha en fin dag jenter!

Det var bra!!

Skjønner du har mye å tenke på da og trist med syk mann. Håper det kan gå bedre for deg etterhvert selv om ting kan være tøft.

Masse lykke til!

Sender en klem jeg :)

Gjest Trulte med to små

Ja, føler at det er en milepæl. Selvom man vet hvilke små sjanser et så for tidlig født barn har. Så er det godt å vite om at man f.eks skulle få rier eller antydning til fødsel etter denne uken, så vil helsepersonell gjøre det de kan for å f.eks utsette fødsel. At man ikke blir sendt hjem med beskjeden om at her er ingenting å gjøre, som man kan risikere inntil uke 23-24.

Ja det er det som er bra, den lille sjansen man da får istedetfor at det ikke er noenting å gjøre!

Men vi skal gå til termin vi :)

Gjest Trulte med to små

Det er alltid skummelt å være under 23 etter at man har vært på oul og sett babyen og har fått tilknytning til barnet som er i magen.

Du har all grunn til å bære lettet :)

Ja helt sant! :) 23 uker i morgen og lillejenta sparker ivrig i magen, ingen blødning eller andre skumle tegn så hun har det nok så fint i magen at!

Tror denne sommeren blir den beste noen gang. Termin 12 juli <3

Svangerskapet er jo fullt av mileperler hvor man kan puste litt lettere, 12 uker er passert, ordinær ultralyd, oj 23 uker på vei osv. Dette gjør jo de 9 månedene går fortere. Jeg er kun 14 uker på vei , men mer avslappet etter som tida går.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...