Gå til innhold

Noen andre som er ekstremt slitne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber for tiden halv stilling pga bekkenplager, og i dag har jeg sittet inne hele dagen - eller det vil si lagt på sofaen, og glodd i tv'n....Dette til tross for at det er skyfri himmel og strålende sol ute! Orker ikke kle på meg for å gå en liten tur engang....

Har egentlig vært slik hele svangerskapet så langt; Trøtt, sliten, uopplagt, tung i hodet, null overskudd, osv.

Har når det skal sies to barn fra før å ta meg av (3 og 8), men kan ikke si at jeg er så stolt over innsatsen som deres mamma for tiden akkurat...

Avlyser for tiden alle sosiale aktiviteter, for det eneste som frister er å være hjemme. Kunne sikkert fint klart meg uten samboers selskap også. Bryr meg liksom ikke!

Alle prøver jeg har tatt er fine, så jeg har ikke jernmangel eller noe sånt heller. Så hvorfor i alle dager er jeg så slapp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med det samme. Jobber 60% og lurer på om jeg må redusere til 50% igjen. Føler veldig på dårlig samvittighet ovenfor datteren på snart 2, mannen og jobben. Men jeg fungerer best om jeg kan jobbe 50% hver dag. Dra hjem og slappe av på sofaen og så gå ut en liten tur. Har merket at kosthold har mye å si. Grønnsaker til alle måltider hjelper. Men likevel har jeg lite energi m

Jeg har litt under anbefalte verdi på d vitamin og tar nå 3 x anbefalt tilskudd. Men tror ikke det skal gjøre meg så sliten. Ellers er alle prøver fine.

Var hos frisøren etter jobb en dag og måtte tilbringe resten av dagen på sofaen. Det er skikkelig pyton og ikke kunne være mer aktiv, jobbe fult og være mer tilstede for datteren.

Skrevet

Uff, ja... Er bare 15 uker, men er så sliten og synes ikke jeg fungerer i det hele tatt. Har akkurat begynt å jobbe fullt igjen etter delvis sykmld pga kvalme, og sliter med å stå opp før 6 for å rekke full dag før jeg henter barna (1 og 3 år)i hver sin barnehage, hjem og lage middag, og når mannen kommer hjem kollapser jeg på sofaen og ligger der til jeg legger meg.

Jeg får ikke til å være aktiv med barna, føler at det bare dreier seg om å holde ut. Og jeg vet jo at dette er bare starten...

Har ikke noe lyst til å være sykmeldt og håper jeg klarer å holde ut lengst mulig.

Skrevet

Ja! Jeg jobber ikke nå men er likevel helt utslitt :/ så synes synd på dere andre som også er tomme for krefter og jobber...

Skrevet

Har samme problem, er 100 % sykmeldt. Blir nok det resten av svangerskaoet. Trøtt, sliten, vondt i bekken og kynnere.

Skrevet

Jeg er vanligvis temmelig aktiv, men nå er energinivået labert.. Har lavt blodtrykk ellers var alle prøver fine. Jeg kobber 50% og kollapser når jeg kommer hjem. Synes det er utrolig slitsomt med butikker og matlaging og vil helst bare ligge på sofa. Heldigvis har jeg hund og MÅ ut og jeg synes alltid det hjelper litt når jeg har vært ute. Da kan jeg ihvertfall slite på sofa med god samvittighet.. ;) god bedring til alle i samme båt!

Gjest StineTh
Skrevet

Kjenner meg igjen i dette ja! Jeg er i uke 15, og ekstremt sliten. Klarer ikke annet enn å ligge på sofaen etter jobb. Har vært en del sykmeldt pga kvalme og nettopp kommet tilbake i 100 %,men det holder nok ikke lenge pga bekkenlåsning og at jeg er så sliten og trøtt.

I går kveld sovna jeg kl. 21 og har ganske dårlig samvittighet for mannen som har en så sliten og trøtt kone at hun ikke klarer å holde seg våken en lørdagskveld en gang :(

Skrevet

Ja!! Har hatt masse energi i en del uker nå, men trøttheten slo inn igjen forrige uke. Klarer ikke å holde meg våken kvelden lenger enn til ni. Fungerer bra på dagtid heldigvis, men er jeg hjemme alene så foretrekker jeg heller å slappe av enn å gjøre noe annet. Fungerer bra på jobb men sliter med å stå opp. Rekker jobb, men hver morgen er en kamp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...