Gå til innhold

Har du vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært utro flere ganger. Har vært med min nåværende mann i snart 20 år.

Første gangen var jeg utro med eksen. Jeg hadde vært med min nåværende mann i noen uker og savnet sexen med gamlekjæresten. Jeg og eksen var fortsatt gode venner og jeg ble invitert i bursdagen hans og overnattet og vi hadde deilig sex. Min nye kjæreste skjønte ingen ting så jeg holdt det gående med eksen i noen måneder til. Det sluttet da han fikk seg ny kjæreste.

Deretter gikk det et par år før jeg traff igjen en gammel flamme som også var i et forhold. Vi møttes for sex i ca 1/2 år.

For 7 år siden hadde jeg et forhold med sjefen på jobben og det varte i 3 år. Han var også gift og hadde barn.

Jeg har også hatt noen ons i fylla, men det er litt for risikabelt synes jeg.

Mannen min har ingen mistanker siden jeg er veldig nøye med å skjule sporene mine og han er ganske lett å bortforklare ting for.

Jeg har god sex med mannen min også, men har alltid hatt litt ekstra behov for å få bekreftelse på at jeg er attraktiv.

Jeg tror de fleste her inne som er så prektige i sine innlegg lyver. Noen er sikkert trofaste, men de fleste kommer opp i situasjoner der mange griper sjansen til å føle litt begjær igjen.

For meg er det å ha en elsker noe jeg nyter og jeg blir mye mer glad og sprudlende av å ha en flørt gående. Jeg blir en hyggeligere person for omgivelsene mine og en gladere mor for barna.

Mange av venninnene mine har dårlig samvittighet når de har vært utro, men jeg synes ikke det er noe problem.

Mannen min har ikke hatt sex med andre enn meg og jeg hadde sikkert ikke likt det om han hadde en elskerinne, men jeg klarer ikke å nekte meg selv gleden og spenningen ved den "ulovlige" sexen. Mye mer begjær der vet dere.

Jeg er 38 år og har 2 barn i tenårene med mannen min. Jeg har stort sett en elsker om gangen, men før jeg traff mannen min var jeg litt villere og hadde mange korte og intense forhold med flere gutter i samme periode. Debuterte som 15 åring og kan se tilbake på mange herlige opplevelser (og noen jeg kunne vært foruten).

Jeg har ingen tro på at jeg vil være trofast resten av livet selvom jeg ikke har noen elsker for tiden.

Anonym poster: c18cc2d01935ba3a5e1083c7eb368652

Lavmål. Det må være noe med deg. Dårlig selvbilde.

Anonym poster: 742343745cd6a734061107e5901b5703

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier bare videregående og internat.. ehe.. Men hele startet med at eksen min pulte ei jeg så på som en av mine bestevenninner. Han skjulte det ikke heller og gikk jo å skrøt over at han hadde jo pult en kvinnelig bokser. Jeg ble sur, drakk meg dritings med noen venner, og havnet i seng med en av internatets kjekkeste gutt. Var ikke veldig populær etterpå for å si det sånn, for jeg var den stygge jenta ingen ville ha i utgangspunktet, men endte opp med å få rykte som jenta alle ville ha men ingen turte å fortelle det. :P Men det ble en ond sirkel for meg og eksen. Han tok igjen, så tok jeg igjen og sånn holdt vi på i over 9 måneder før jeg gjorde det slutt.

Men kunne aldri funnet på å gjøre noe sånt mot samboeren jeg har nå! Han vet om den fortiden, men jeg har sverget på at jeg var ung og dum og hevngjerrig. Han vet så lenge han ikke gjør noe dumt, så gjør ikke jeg noe dumt. Men har kysset jenter mens vi har vært sammen da, men da har jeg fått lov og jeg vet det tenner ham. :P

Skrevet

Ja, men ikke mot min mann. Var rundt 16, og både jeg og kjæresten var utro flere ganger. Ikke akkurat dyp kjærlighet kan man si. Ikke snev av dårlig samvittighet heller, det var mer som et pro-forma forhold fordi vi begge var populære.

Anonym poster: fca722efd92514caefdf59f1819ff831

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Kommer nok aldri til å være det heller. :)

Skrevet

Jeg har vært utro flere ganger. Har vært med min nåværende mann i snart 20 år.

Første gangen var jeg utro med eksen. Jeg hadde vært med min nåværende mann i noen uker og savnet sexen med gamlekjæresten. Jeg og eksen var fortsatt gode venner og jeg ble invitert i bursdagen hans og overnattet og vi hadde deilig sex. Min nye kjæreste skjønte ingen ting så jeg holdt det gående med eksen i noen måneder til. Det sluttet da han fikk seg ny kjæreste.

Deretter gikk det et par år før jeg traff igjen en gammel flamme som også var i et forhold. Vi møttes for sex i ca 1/2 år.

For 7 år siden hadde jeg et forhold med sjefen på jobben og det varte i 3 år. Han var også gift og hadde barn.

Jeg har også hatt noen ons i fylla, men det er litt for risikabelt synes jeg.

Mannen min har ingen mistanker siden jeg er veldig nøye med å skjule sporene mine og han er ganske lett å bortforklare ting for.

Jeg har god sex med mannen min også, men har alltid hatt litt ekstra behov for å få bekreftelse på at jeg er attraktiv.

Jeg tror de fleste her inne som er så prektige i sine innlegg lyver. Noen er sikkert trofaste, men de fleste kommer opp i situasjoner der mange griper sjansen til å føle litt begjær igjen.

For meg er det å ha en elsker noe jeg nyter og jeg blir mye mer glad og sprudlende av å ha en flørt gående. Jeg blir en hyggeligere person for omgivelsene mine og en gladere mor for barna.

Mange av venninnene mine har dårlig samvittighet når de har vært utro, men jeg synes ikke det er noe problem.

Mannen min har ikke hatt sex med andre enn meg og jeg hadde sikkert ikke likt det om han hadde en elskerinne, men jeg klarer ikke å nekte meg selv gleden og spenningen ved den "ulovlige" sexen. Mye mer begjær der vet dere.

Jeg er 38 år og har 2 barn i tenårene med mannen min. Jeg har stort sett en elsker om gangen, men før jeg traff mannen min var jeg litt villere og hadde mange korte og intense forhold med flere gutter i samme periode. Debuterte som 15 åring og kan se tilbake på mange herlige opplevelser (og noen jeg kunne vært foruten).

Jeg har ingen tro på at jeg vil være trofast resten av livet selvom jeg ikke har noen elsker for tiden.

Lavmål. Det må være noe med deg. Dårlig selvbilde.

Anonym poster: 742343745cd6a734061107e5901b5703

Eller kanskje hun bare er ærlig og ikke har behov for å anonymt rakke ned på andre inne på et forum?

Anonym poster: bc61f238873be695d298bf0f2323981f

Skrevet

Jeg har vært gift i over 10 år og har hatt to forskjellige elskere i den tiden. Jeg synes det gir meg litt ekstra krydder i tilværelsen.

Forholdet til mannen er bra og vi har et aktivt sexliv, men jeg har større behov for sex enn han. Elskeren min er i samme situasjon som meg så vi har et greit forhold og møtes omtrent en gang i uken siden jeg har fri på fredager og han er selger og kan stikke av litt fra jobben.

Jeg vet ikke om mannen min har noen elskerinne, men jeg tror ikke det og jeg regner med jeg ville oppdaget det.

Jeg ser at veldig mange her inne er negative overfor dem som innrømmer å være utro, men det må da være den enkeltes valg.

Skrevet

Vi har vært sammen i snart ti år, og jeg har aldri vært utro :)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg var utro mot en kjæreste i gamledager. Men jeg gjorde det slutt med kjæresten dagen etter da jeg innså at jeg ikke hadde vært utro hadde jeg hatt det bra med ham.

I voksen alder kunne jeg aldri vært utro, det er noe av det styggeste man gjør mot partneren sin! Syns det er så tullete å si at jeg elsker ham men samtidig svikter handlingene mine ham på det groveste. Det skurrer så fælt for meg. Man svikter ikke den man elsker..

Dette er mine tanker.. Svart/hvitt og dømmende.. I know..

Skrevet

Ja da vi var unge og dumme. 16-20 års alderen. Men ikke etter vi kjøpte hus og fikk barn. Har vært sammen i 10 år.

Anonym poster: c4365c3db6cb4ef9056c6a7f9defc356

Skrevet

En gang i tenårene.

Skrevet

Jeg har ikke vært utro, men jeg synes det er rart at så mange her inne opplever utroskap fra kjæresten/ mannen sin og likevel er det så få som skriver her at de har vært utro mot mannen sin. Noen unntak over ser jeg og personlig mener jeg de er utrolig fokusert på seg selv og driter i hva de utsetter familien for. Noe jeg aldri ville gjort!

Likevel: Hvis så mange menn er utro så må det vel være omtrent like mange damer som er utro? Eller er vi damer så mye bedre slik at det bare er de som ikke er i forhold som har seg med gifte menn?

Hva tror dere?

Statistikken sier jo at mellom 50 og 70% vil oppleve utroskap i løpet av livet og forskerne sier at vi damer er blitt like ille som menn på dette.

Skrevet

Jeg har aldri vært utro, men utroskap er en av mine største frykter. Å bli utsatt for noe sånt, eller å med viten og vilje utsette de kjæreste en har for et sånt svik, jeg fatter ikke at det går an å leve med seg selv etter noe sånt.

Hadde mannen min vært utro mot meg tror jeg jeg ville ha hatt store problemer med å stole på noen som helst igjen. Jeg hadde gått i kjelleren. Familien hadde raknet i sømmene. Den utvidete familien ville vært i harnisk. Nei, at noen ønsker å ta en sånn risiko, og ikke minst, tar den på vegne av hele familien, er for meg uforståelig.

Skrevet

Ja, i tenårene. Ikke stolt av det, og ikke noe som skjer igjen noen gang. Ung og dum.

Å. huff. Honey booboo må være den væreste ungen jeg har sett. For en ufordragelig og lite sjarmerende unge!

Anonym poster: 6ff34c92d8b9245406fbee84385bd35f

Skrevet

Nei det har jeg ikke, vi har 20 årsjubileum i år :)

Anonym poster: 05b68ee6ddb92ff91d5b173cd67b6142

Skrevet

Aldri vært utro og kan ikke tenke meg at jeg vil være det noen gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...