Gå til innhold

Har du vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noengang vært utro mot mannen din?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg har ikke vært utro etter 15 år med min mann, men flere av mine venninner har vært/ er utro mot mannen sin. Er litt nysgjerrig på hvor vanlig dette egentlig er.

Anonym poster: c18cc2d01935ba3a5e1083c7eb368652

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, når jeg var 15 og han var 17 :P (er ikke sammen lengre)

Men ADLRI igjen! Hadde aldri gjort det nå :)

Anonym poster: 817f7047b45bb4b0e995a17ed9da0f8a

Skrevet

Ikkje mot min nåværende mann som eg har vore ilag med sidan 1997 nei.

Skrevet

Har aldri vært utro mot noen, den siste har jeg vært sammen med "bare" 4 år (og to barn)..:)

Anonym poster: 65a33f02ba8ad4bb8e93fb334b8412c3

Skrevet

Nei :)

Anonym poster: 684edfbfdfce5c9c5dfd6fbba57baa34

Skrevet

Jeg var utro da vi var 15 og engang da jeg var 19. Vi har vært sammen i 11 år. Er nå 28. Vi er gift, fått barn og d kunne ALDRI falt meg inn å vært utro nå.

Skrevet

Huff, vært utro mot mange av mine tidligere kjærester, men aldri mot min nåværende mann, og har bestemt meg for at slik skal det fortsette. Synes egentlig utroskap er helt utrolig lavmål, og skammer meg litt over fortiden :(

Anonym poster: 247836f5c15abc7b073eafe0fd0beed4

Skrevet

Nei jeg har ikke vært utro, men har opplevd det, og jeg vil ikke min mann så vondt.

Anonym poster: 3d1623fe21413a8b31a5f92b025ceb7d

Skrevet

Huff, vært utro mot mange av mine tidligere kjærester, men aldri mot min nåværende mann, og har bestemt meg for at slik skal det fortsette. Synes egentlig utroskap er helt utrolig lavmål, og skammer meg litt over fortiden sad.png

Anonym poster: 247836f5c15abc7b073eafe0fd0beed4

Signerer denne.

Anonym poster: 5a641abc1028fa48f35221cdeb0bc99f

Skrevet

Var vel strengt tatt utro mot eksen min da jeg var 19 år, med han som i dag er mannen min...

Men kommer aldri til å være utro igjen, har verdens beste mann!

Anonym poster: faeb4e00a0ca8f16fef379df59f8cf1a

Skrevet

Jeg var utro sent i tenårene mot ungdomskjæresten. En kjæreste som sakte, men sikkert havnet i feil miljø og som jeg stadig prøvde å gjøre slutt med, men som hanket meg inn igjen. Rakk i denne av og på-perioden å ha sex med en annen jeg da hadde rukket å få følelser for. Og med det så har jeg LÆRT. Aldri, aldri om jeg er utro igjen! Fy søren som jeg slet meg meg selv etter den gangen..

Jeg er ikke utro fordi jeg ikke vil meg SELV så vondt.

Har vært i et 15 år langt forhold etter det og det kunne ikke falle meg inn å være utro igjen. Dog på feil premisser, men resultatet er det samme.. Og når jeg har erfart den inderlige smerten jeg da opplevde gjennom å være utro, så har jeg ganske sterke garantier for at jeg ved neste korsvei iallefall sørger for å utføre mine gjøremål i kronologisk rekkefølge..

Man gjør først slutt med den ene for så å ha sex med den andre..

Anonym poster: f8b531cbebe7b83c5785dff5db551280

Skrevet

Jeg har vært utro flere ganger. Har vært med min nåværende mann i snart 20 år.

Første gangen var jeg utro med eksen. Jeg hadde vært med min nåværende mann i noen uker og savnet sexen med gamlekjæresten. Jeg og eksen var fortsatt gode venner og jeg ble invitert i bursdagen hans og overnattet og vi hadde deilig sex. Min nye kjæreste skjønte ingen ting så jeg holdt det gående med eksen i noen måneder til. Det sluttet da han fikk seg ny kjæreste.

Deretter gikk det et par år før jeg traff igjen en gammel flamme som også var i et forhold. Vi møttes for sex i ca 1/2 år.

For 7 år siden hadde jeg et forhold med sjefen på jobben og det varte i 3 år. Han var også gift og hadde barn.

Jeg har også hatt noen ons i fylla, men det er litt for risikabelt synes jeg.

Mannen min har ingen mistanker siden jeg er veldig nøye med å skjule sporene mine og han er ganske lett å bortforklare ting for.

Jeg har god sex med mannen min også, men har alltid hatt litt ekstra behov for å få bekreftelse på at jeg er attraktiv.

Jeg tror de fleste her inne som er så prektige i sine innlegg lyver. Noen er sikkert trofaste, men de fleste kommer opp i situasjoner der mange griper sjansen til å føle litt begjær igjen.

For meg er det å ha en elsker noe jeg nyter og jeg blir mye mer glad og sprudlende av å ha en flørt gående. Jeg blir en hyggeligere person for omgivelsene mine og en gladere mor for barna.

Mange av venninnene mine har dårlig samvittighet når de har vært utro, men jeg synes ikke det er noe problem.

Mannen min har ikke hatt sex med andre enn meg og jeg hadde sikkert ikke likt det om han hadde en elskerinne, men jeg klarer ikke å nekte meg selv gleden og spenningen ved den "ulovlige" sexen. Mye mer begjær der vet dere.

Jeg er 38 år og har 2 barn i tenårene med mannen min. Jeg har stort sett en elsker om gangen, men før jeg traff mannen min var jeg litt villere og hadde mange korte og intense forhold med flere gutter i samme periode. Debuterte som 15 åring og kan se tilbake på mange herlige opplevelser (og noen jeg kunne vært foruten).

Jeg har ingen tro på at jeg vil være trofast resten av livet selvom jeg ikke har noen elsker for tiden.

Skrevet

Var utro flere ganger mot eksmannen, men det var etter at han hadde bedratt meg. Han hadde et forhold til en kollega over lengre tid. Jeg var helt knust. det var som noe gikk i stykker inne i meg. I etterkant av det var det deilig å ta igjen. Jeg hadde flere elskere, men han fant aldri ut av det. Vi er skilt nå og jeg har ny samboer. Jeg vet at han aldri ville bedra meg og jeg vil alltid være trofast mot ham.

Anonym poster: 57c45b61399f1b00293321a0adb1df4c

Skrevet

Nei det har jeg ikke. Jeg har flørtet og (uten at jeg helt visste det) startet på å innlede nytt forhold samtidig med at eksen sov på gjesterommet i påvente av å overta ny leilighet. Det var altså veldig slutt. I ettertid har eksen latt familien tro at vi fremdeles var sammen og at jeg var utro. Det trodde de lenge, men jeg har hørt at de nå vet at det var han som var sammen med en annen den siste måneden av vårt forhold, og at jeg faktisk ikke fysisk møtte noen før etter at jeg så eksen for siste gang. Det burde ikke bry meg, men det gjør det. Rykter om utroskap er så ekle.

Skrevet

Jeg har aldri vært utro. Har ei venninne som ble bedratt igjen og igjen av mannen sin, og så vondt som hun hadde det unner jeg ingen.

Ikke har jeg interesse av noen andre enn mannen min heller. Vi tilfredsstiller hverandre på alle vis, og da er det ikke behov for å søke utover for noen av oss.

Anonym poster: 633bdd74c5956086434abc6cb0ae372a

Skrevet

Nei det har jeg ikke, og er helt sikker på att det kommer jeg aldri til å være heller.

Skrevet

Har du noengang vært utro mot mannen din?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Jeg har ikke vært utro etter 15 år med min mann, men flere av mine venninner har vært/ er utro mot mannen sin. Er litt nysgjerrig på hvor vanlig dette egentlig er.

Jeg har vært utro mot fler av kjærestene mine - men da var jeg tenåring ;) Har aldri vært utro mot noen etter at jeg ble voksen, og håper virkelig ikke at jeg noen gang kommer til å være det. Blir kvalm av tanken på det i dag...

Anonym poster: 5e39ffd8d4b5400720b51aa8bd12b357

Skrevet

Jeg har vært utro mot eksen rett før det ble slutt, vi hadde vært ilag i 5 år. Fy fan så jævli jeg følte meg da. Eksen fikk aldri vite og ble aldri utsatt for smittefare. Jeg blir ALDRI å sette meg selv i et slikt uføre igjen. Jeg slet med meg selv i flere år etter.

Anonym poster: 49a91dcb71cf6f82e2d2e2dfa6f92149

Skrevet

Jeg var utro mot mannen min 2 måneder etter vi ble sammen. Jeg traff eksen i et svakt øyeblikk og vi endte opp hjemme hos han. Jeg angret noe forferdelig etterpå og gjør det fortsatt, men siden forholdet var så nytt så har jeg aldri fortalt det til han.

For 3 år siden var jeg igjen utro med en kollega på firmatur. Dette fikk mannen min greie på via en kamerat så jeg la alle kortene på bordet. Vi har 2 barn og jeg angret noe helt sinnsykt. Den utrolig snille mannen min tilga meg og jeg kommer aldri til å ville utsette meg selv eller han for noe slikt igjen.

Forholdet vårt er ikke det samme som før og jeg kan ikke klandre mannen for det. Jeg sliter fortsatt med skyldfølelse og han prøver å skjule at han ikke har den samme tillit til meg som før, men jeg merker det på han de gangene jeg skal ut eller på firmafester. Han sier ingenting, men jeg ser at han sliter.

Jeg skulle virkelig ønske jeg aldri hadde vært så dum.

Skrevet

Ja, i tenårene. Ikke stolt av det, og ikke noe som skjer igjen noen gang. Ung og dum.

Skrevet

Nei og det vil jeg aldri være heller.

har derimot drømt at jeg er det maaaaange ganger! og den følelsen man våkner opp med da.. den er så himmelsk deilig når jeg skjønner at jeg kan holde rundt den flotte mannen min med goood samvittighet!

Anonym poster: 1889ffcfb24f7cab680b1261d70d5c30

Skrevet

Jeg var utro mot min forrige samboer. Det ødela forholdet og jeg følte meg som dritt. Han var en bra mann, men det var utenkelig for han å fortsette etter utroskap. Har aldri vært utro mot min nåværende mann og kommer aldri til å være det.

Ordtaket engang utro alltid utro skal jeg bevise at ikke stemmer.

Skrevet

Utro og utro. Jeg har kysset en annen én gang. Spurte gubben om jeg fikk lov først :P Telles det som å være utro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...