vippespirr Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Hva har dere i vogna? Har en dunpose, men tenker at dette fort kan bli litt varm. Lammeskinn og dyne? 5 år siden sist, skulle tro det var førstemann her
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har en fleespose jeg tenkte å bruke. Når d blir litt varmere bruker jeg dyne og Evt ett pledd.
Fomle84 Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Har tenkt å bruke lammeskinn og dyne, men har dunpose på lur i tilfelle det er kaldt.
blomstgull Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 lamme skinn og dyne. men hvis det blir veldig kaldt (som jeg ikke tror det blir i Oslo, så har jeg en dun dress jeg fikk av en veninne. har termin 29, så blir mere mai vær på oss
Vicky 83 Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Satser på lammeskinn og dyne. Ellers kler vi på henne etter været. Termin 7. april.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Her blr det nok lammeskinn og dyne så kler vi heller mer på om det blir kaldt
Hannepålandet Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Har kjøpt lammeskinn og dundyne. Har også en oldenwalder dunpose, men kommer jo kreket til å svømme i. Får låne en bilstoldunpose som jeg kan slenge i vogna dersom jeg har behov. Regner med det er full vår og relativt trivelig temratur i slutten på april, men kommer ungen nå så er jeg klar. Har kjøpt litt ull i smått.
vippespirr Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2013 Så bra, høres ut som lammeskinn og dyne er greia skulle kulda overraske (håper ikke det!), så får vi vel bruke dunpose. Jeg er så klar for å få han ut, og trille lange deilige turer!
Smyril Line Skrevet 8. mars 2013 #9 Skrevet 8. mars 2013 Lammeskinn og dyne her også, og så har vi liggende både fleecepledd og ullpledd som kan brukes. Om alt slår feil og årets april skulle bli den kaldeste i manns minne får vi revurdere og skaffe en pose av noe slag
Stilars Skrevet 10. mars 2013 #10 Skrevet 10. mars 2013 Takk for at du spurte om dette for det har jeg tenkt mye på ! Og etter å ha lest hva dere andre går for satser jeg på lammeskinn og dundyne, og satser på varm vår !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå