Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere i vogna? Har en dunpose, men tenker at dette fort kan bli litt varm. Lammeskinn og dyne? 5 år siden sist, skulle tro det var førstemann her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fleespose jeg tenkte å bruke. Når d blir litt varmere bruker jeg dyne og Evt ett pledd.

Skrevet

Har tenkt å bruke lammeskinn og dyne, men har dunpose på lur i tilfelle det er kaldt.

Skrevet

lamme skinn og dyne. men hvis det blir veldig kaldt (som jeg ikke tror det blir i Oslo, så har jeg en dun dress jeg fikk av en veninne. har termin 29, så blir mere mai vær på oss :)

Skrevet

Satser på lammeskinn og dyne. Ellers kler vi på henne etter været. Termin 7. april.

Skrevet

Her blr det nok lammeskinn og dyne :) så kler vi heller mer på om det blir kaldt

Skrevet

Har kjøpt lammeskinn og dundyne. Har også en oldenwalder dunpose, men kommer jo kreket til å svømme i. Får låne en bilstoldunpose som jeg kan slenge i vogna dersom jeg har behov.

Regner med det er full vår og relativt trivelig temratur i slutten på april, men kommer ungen nå så er jeg klar. Har kjøpt litt ull i smått.

Skrevet

Så bra, høres ut som lammeskinn og dyne er greia :) skulle kulda overraske (håper ikke det!), så får vi vel bruke dunpose. Jeg er så klar for å få han ut, og trille lange deilige turer!

Skrevet

Lammeskinn og dyne her også, og så har vi liggende både fleecepledd og ullpledd som kan brukes.

Om alt slår feil og årets april skulle bli den kaldeste i manns minne får vi revurdere og skaffe en pose av noe slag ;)

Skrevet

Takk for at du spurte om dette for det har jeg tenkt mye på ! Og etter å ha lest hva dere andre går for satser jeg på lammeskinn og dundyne, og satser på varm vår ! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...