Gå til innhold

Dere m termin rett rundt hjørne :-)

Anbefalte innlegg

Her i huset er d også stilt og rolig på kynner fronten.

Har fått sove lenge i dag så er ekstra klar hvis d pluttselig skullr skje no:-P

Er det noen av dere som har opplevd at det har kommet litt klar væske etter sengekos nu på slutten av graviditeten?

Mannen min merket at det kom litt klar væske,men jeg merket ikke noe til d selv.

Sorry,hvis d høres ekkelt ut..men vi lure på ka d kunne være.

Har ikke kommet no væske i ettertid og d var ikke no urin.

Går d ann at d kansje var litt fostervann?

Jeg har litt for mye fostervann i forhold til d man skal ha.

Man er ofte " fuktigere" på slutten av sv. Skapet så det er helt normalt. Jeg måtte faktisk inn på sykehuset og ta prøve av det for jordmor var usikker, men det var ikke fostervann..

Iumium: kynnerne mine forsvinner heller ikke når jeg beveger meg, men mensensmertene gjør! :( åh, idag har jeg en sånn " jeg

- gir-opp-dag" :(

Fortsetter under...

Så heldig du er som har fått sove lenge! :)

Nei, det har aldri jeg opplevd. Hvis det er fostervann bør du sjekke opp i dette med føden med det samme. De kan sjekke det innen 24 timer, tror jeg det var. Jeg gjorde det for ei lita stund siden, og måtte stikke en laaaang q-tips lignende greie oppi der, og så ordnet ho dama med å dynke det ned i noe greier, og så venter man på utslaget! Det var bare utflod for min del, jeg fikk beskjed om at den kunne bli helt vannete og blank nå på slutten, og det kunne komme mye også! (det som skjedde med meg, hele trusa ble våt på tross av helt nytt truseinnlegg!)

Luktet du på det? Det fikk jeg spørsmål om! Fostervann skal visst ha en spesiell lukt (ikke vet jeg hvilken...).

Fuglemamma: Vi har dessverre ganske lik dag idag :( Prøvde å snakke til snuppa i magen nå nettopp om at oldemor fyller 80 år idag, så hadde vært superstas om ho hadde blitt født nå (ho skal også kalles opp etter henne). Det eneste svaret jeg fikk var at ho snudde litt på seg, og jeg følte det som at ho satte nesa i været "Jeg vil ikke ut enda, nei, tenk!" Åååååårh, det er såååå kjedeeeeeelig å vente! Ved neste svangerskap skal jeg overse UL-termin, og plassere "termin" to uker frem i tid fra ul-termin. Da føder jeg "før" tida ;)

Ååå, haha! Vi bor veldig forskjellige steder i landet, tror jeg ;) Det er relativt fint vær her, litt sol og litt skyer, og jeg tror ikke det er minusgrader engang... Men er ikke sikker. Den ene gradestokken står i sola, og den andre viser alltid feil... :P Men vinden er beinkald. Kanskje best å holde seg inne når det er snøstorm ;)

Annonse

Vi får krysse fingrene for at du også føder nå straks da, LilleFru :)

Miamari: En klarer liksom ikke la være å prøve ut forskjellige ting! Jeg blir helt gal og rastløs av å bare gå hjemme og vente! :P

Ja har erfaring og full forståelse for det:). Men opplevd med mine tre at de kom når de var klare. Andre gangen la jeg ut på en lang sparketur på termindagen. Det resulterte i masse masrier og bomtur på føden. Men fire dager etterpå kom han:)

E 39+0 idag og har hatt sterkere kynnera enn vanlig igår og idag. Dæm kommer mest på ettermiddagen/kvelden, og dær æ tidligere bare kjente at magen blei hard når æ hadde kynnera, så mærke æ no at heile magen stramme sæ samtidig som d murre skikkelig i korsryggen og d kjennes ut som æ må på do...vare ca 30-45 sekund og kommer me alt fra 4 minutt til 1 times mellomrom...har hørt at man kan ha d sånn lenge så tør ikke håpe for mye på at nåkka e igjære:-/

Men d e kanskje modnings"rie"?:)

Annonse

Bellarose2013: Får håpe det er modningsrier, eller maserier, eller hva enn man kan kalle det! :)

Ellers jenter, er det skjedd noe siden igår? Noen som er på fødestua idag, eller? :)

Jeg er ikke det ;) hva med deg ? Hvordan har du det? :)

Heisann jenter ;) Jeg er "bare" i uke 37 så har nok ivertfall 14 dager igjen ennda til nr 3 melder sin annkomst. Men jeg har fått begge de 2 første før tiden henholdsvis 5 dager og 1 uke før termin og begge gangene har oppskriften vært et heftig og tungt måltid gjerne biff med fløtegratinerte poteter eller komle etterfulgt av sex...Vannet mitt gikk kort tid etter begge gangene :D

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...