Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har innsett en liten stund at jeg ikke klarer og skjule det lengre uten å fornye garderoben, så i dag ble jeg gjennomskua for første gang 11+4.

Tok et bilde av meg selv etterpå for å sende til mamma som bor på andre siden av landet og hun bare flira og påpekte at rumpa og magen var nøyaktig like store, holdt på å le meg i hjel. :P Flere som ikke klarer å skjule det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare i 9. uke og merker at det siger på allerede! Litt sånn småfeit-følelse bare... :/ Går vel ikke mange ukene nå før magen popper! Mannen synes det vises allerede. Hadde håpet å skjule det litt til...

Skrevet

Jeg er straks 7 uker på vei, og allerede for en uke siden merket jeg at enkelte bukser begynte å stramme over magen. Dette til tross for at jeg har gått NED 2 kg, og dessuten har omfordelt mye av vekten slik at brystene er er par str større enn vanlig....

Skal på jobb i dag for første gang på 1 1/2 uke (jobber deltid turnus), og er stygt redd for at noen kommer til å kommentere det, jobber med mange litt eldre damer som alltid går rundt å lurer på om noen er gravide, hvis de feks går ofte på do eller strikker små klær osv. Så det kan bli en utfordring å skjule dette særlig lenge! Men håpen jeg klarer det, iallefall til jeg har fått svar på søknaden om større stilling....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...