Gå til innhold

Innvilget svangerskapspenger og lavt bt

Anbefalte innlegg

De to tingene har jo ingenting med hverandre å gjøre! :)

For det første! Har fått innvilget svangerskapspenger etter mye greier med arbeidsgiver som ikke kunne tilrettelegge for meg og ufattelig lite forståelse etter tre sa tidligere i høst.. Så eg er bare kjempe lettet :) nå slipper eg å bruke opp sykepenger perioden min uten å egentlig være syk.

Det andre eg lurte litt på! Er at eg er så utrolig plaget med svimmelhet for tiden.. Bare den minste anstrengelse gjør meg helt ør og eg blir veldig kvalm og svimmel.. Veldig kjedelig! Bt var nå sist 90/50 som er ganske lavt.. Men noen som har gode tips på ka eg kan gjøre for å slippe svimmelheten! Drikker og spiser som eg skal!

Fortsetter under...

Jeg har også lavt bt. Sist jeg sjekket lå det på 85/50, men et har også vært lavere. Ikke noe farlig, men utrolig ubehagelig...

Jeg er hekta på en ting under graviditeten og det er lakris. Dette får opp blodtrykket, så det er kanskje en grunn t at kroppen vil ha det. Ellers gjelder det å aldri sprette opp for å gjøre noe, men bruk god tid på å reise deg :-) På det verste har jeg vært nødt tull å krype fra senga og inn i kjøkkenet på alle fire for å få i meg litt mat før jeg tør å reise meg! Hehe! I dette svangerskapet begynte jeg å bruke støttestrømper tidlig da dette kan hjelpe...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...