Gå til innhold

Ser ut til at jeg må takke for meg... "/

Anbefalte innlegg

Etter negativt resultat av gårsdagens hcg-prøve så ser det ut til at utviklingen har stoppet opp - igjen. Til tross for et lite bankende hjerte forrige onsdag. Ser ikke ut til at jeg skal klare å bære frem et barn, da dette nå er min 4 abort på rad... helt ufattelig, og alt føles bare veldig tungt:(

Så ønsker dere andre masse masse lykke til! Håper dere alle bærer frem friske, vakre barn -- da dette absolutt ikke er en selfvølge for alle! Vær takknemlige :)

Fortsetter under...

Titter inn fra 3. trimester... Først må jeg få si at det trist å oppleve å miste så mange på rad. Det er tungt, men heldigvis kommer man seg etterhvert. Alt håp trenger ikke være ute! Jeg har mistet fire barn på rad det siste 1 1/2 året og er nå gravid med den femte på den tiden. Jeg er kommet til 33+5 nå og alt ser bra ut. Alt føltes veldig tungt etter hver og en av de barna jeg mistet, men er veldig glad for at prøvde igjen.

Sørg som du trenger og tenk nøye gjennom om du ønsker å forsøke igjen. Det er tungt for hver man mister og man blir deprimert, men håper er der likevel! Lykke til! Sender deg en stor og varm klem med det samme.

Titter inn fra 3. trimester... Først må jeg få si at det trist å oppleve å miste så mange på rad. Det er tungt, men heldigvis kommer man seg etterhvert. Alt håp trenger ikke være ute! Jeg har mistet fire barn på rad det siste 1 1/2 året og er nå gravid med den femte på den tiden. Jeg er kommet til 33+5 nå og alt ser bra ut. Alt føltes veldig tungt etter hver og en av de barna jeg mistet, men er veldig glad for at prøvde igjen.

Sørg som du trenger og tenk nøye gjennom om du ønsker å forsøke igjen. Det er tungt for hver man mister og man blir deprimert, men håper er der likevel! Lykke til! Sender deg en stor og varm klem med det samme.

Tusen takk for et fint og trøstende svar Florida11, det setter jeg stor pris på! Og spesielt siden du vet hvordan det er og kan sette deg inn i situasjonen. Trist å høre om dine tap også, men så utrolig bra at du har klart å beholde denne gangen!! Det beviser bare at det alltid finnes håp, bare man ikke gir opp.

Men hva gjorde du annerledes denne gangen som førte til at du klarte å beholde? Om du da selv vet hvorfor det gikk bra denne gangen?:)

Har jo vært på full utredning uten å finne noenting, så det er denne uvissheten om hva som går galt hver gang og årsaken til det, som er det verste... føler at hvis jeg bare hadde visst det, så hadde jeg kanskje kunnet unngå det ved neste svangerskap..

Jeg har også fått en slags utredning hvor de ikke fant noe galt. Men pga alder (er nettopp fylt 39) mente hun kanskje jeg hadde for lite progestron produksjon som er nødvendig i starten av svangerskapet og at jeg kanskje kunne ha for dårlig blodsirkulasjon i livmora. Fikk dermed Crinone (progestron) jeg skulle bruke fra positiv graviditetstest og ut 12 uker. I tillegg skulle jeg ta Albyl-E fra første positive test og ut 16 uker. Aner ikke om det er årsaken, men det ser nå i alle fall ut til å gå bra denne gangen :-)

Huff. Vet dessverre så alt for godt hvordan du har det. Det blir bare tyngre og tyngre for hver gang. Men hold motet oppe. Ikke gi opp enda.

Jeg er 20 uker i midt 8 svangerskap. Har ei jente på snart 2 fra mitt 6 svangerskap.

Vi er også utredet. Fant ingenting. Men siden hcg nivå har vært lavt når jeg har mistet har heg fått hcg sprøyter to ganger i uka frem til uke 12. Og abyl e skal jeg ta ut uke 35. Hcg har jeg fått de 4 siste svangerskapene. Abyl e de 3 siste.

Ta deg en pause og lad opp før du prøver igjen. Prat deg gjennom det og bruk tiden til noe som er positivt. Jeg gravde meg ned en stund. Og det er ikke like lurt.

Lykke til videre!

Hei ! Føler med deg da jeg selv har mistet to ganger. Ville bare si at jeg kjenner en som mistet 5 ganger på rad men fikk barn på 6 forsøk. Så ikke gi opp.

Nå er jeg heldig og har en liten jente, men ville ha en til og mistet og blir litt motløs da jeg er over førti og føler tiden løper fra meg. Men skal prøve igjen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...