Gå til innhold

mini er plutselig så sutrete...

Anbefalte innlegg

Mini blir tre måneder neste uke. Har er en blid gutt som kan ligge for seg selv på babygymmen å leke og prate.. Men de siste tre dagene griner han med engang jeg legger han ned... Er det noe som plager han? Hvis det hadde vært luftsmerter osv, ville ikke han også ha grenet når vi holdt han?

Han sutter veldig på hendene og putter alt i munnen. Er det tenner som er på vei?

Han drikker fint og har normal avføring.

Han nekter å sitte i vippestolen sin og griner når vi triller også... det gjorde han ikke for noen dager siden..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144026703-mini-er-plutselig-s%C3%A5-sutrete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør vår også, har gode og dårlige perioder, 6 mnd nå. Tror bare han vil kose, eller så kjeder han seg, siden han slutter med en gang man tar han opp og begynner igjen før han når gulvet. Slik er det bare, hvertfall her i huset :)

Jeg tror også bare de har noen sånne perioder. Vår gutt er 4,5 mnd, å han har bestandig vært en gutt som kunne ligge aleine en stund å leke på babygymmen osv. Men for ca en mnd siden begynte han også å sutre mer enn han pleide før det. Så kjenner meg veldig igjen i det du skriver.

Jeg tror også bare de har noen sånne perioder. Vår gutt er 4,5 mnd, å han har bestandig vært en gutt som kunne ligge aleine en stund å leke på babygymmen osv. Men for ca en mnd siden begynte han også å sutre mer enn han pleide før det. Så kjenner meg veldig igjen i det du skriver.

Er han slik hver dag?

Er han slik hver dag?

En periode var han det mer eller mindre(føltes det ut som i hvertfall) men ikke nå lenger. Hender selvfølgelig at han er sutrete og ikke vil ligge aleine.

Annonse

Nå har han vært sånn i en uke.. Nekter å ligge alene,tar vi han opp på fanget begynner han også å skrike. Vi er nødt å stå oppreist mens vi holder han. Han har enormt suttebehov men tar ikke smukk. Alt han får fatt i går til munnen men han skriker igjen med en gang. Begynner å lure på om han ikke blir mett ,om at Jeg ikke har nok melk? Men han Sover veldig godt om natten , alt fra 6-9 timer i strekk. Hvis jeg ikke hadde nok melk og han ikke ble mett,ville han ha Sovet så lenge uten å få mat?

Er han slik hver dag?

En periode var han det mer eller mindre(føltes det ut som i hvertfall) men ikke nå lenger. Hender selvfølgelig at han er sutrete og ikke vil ligge aleine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...