Gå til innhold

Normalt å være helt satt ut allerede i uke 5?

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+3, og allerede i miserabel form. Fryktelig kvalm hele tiden, så svimmel at det er vanskelig å gå, ekstremt trøtt og faktisk også veldig deprimert. Får nesten ikke i meg mat i løpet av dagen, og har murringer i magen. Er dette normalt da? Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre. Har en stressende jobb i et mannsdominert miljø, og fryktelig lite lyst til å være hjemme fra jobb. Føler meg dessuten veldig alene, siden ingen annen enn mannen vet om graviditeten, og det er jo lenge til første legetime. Fortvilet:(

Fortsetter under...

Hei, hva som er normalt er vel så mangt da alle graviditeter er forskjellig. Men jeg har hatt det akkurat som deg helt fra tidlig, ja faktisk før jeg fant ut jeg var gravid.. da var jeg ca 4.uker på vei.

Nå er jeg 11+5 og kvalmen og uggenheten begynner å gi seg(tør nesten ikke si det høyt, hehe)

Jeg har vært sykemeldt siden start, mest pga veldig spesiell jobb, men hadde jeg hatt en 'vanlig' jobb hadde jeg faktisk bedt om sykemelding alikevel, så sliten og dårlig har jeg vært, og fremdeles er siden jeg ikke sover noe bra om natten i tillegg..

Legen min kunne informere om at jeg er 'veldig' gravid pga alle symptomene og at dette er bare positivt i forhold til den lille spiren som ligger der og vokser :) :) :)

Så masse lykke til, hold ut- det er jo verdt det! ;)

Huff ja, har også hatt det sånn tidlig:/ uke 4-8 var helt ille. Spykvalm hele døgnet og en ufattelig tretthet.. Nå er jeg nesten 12uker å har bare en å annen dag innimellom der jeg er litt småkvalm. Ble litt bekymra når kvalmen begynte å gi seg alt i uke 8, men her er det liv gitt:) hadde jeg kunnet så hadde jeg absolutt bedt om sykemld!!! Måtte jobbe akkurat de verste ukene for å klare å jobbe lenge nok til å opparbeide meg permisjon:( knallhardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...