Gå til innhold

Oisann....tida har forsvunne!

Anbefalte innlegg

Oisann...gjekk plutselig opp for meg at jeg er snart over i 3 trimester! Tida har gått så fort, men allikevel sakte...en uke igjen til jeg flytter over til 3 trimester! Fekk nesten en panikkfølelse da jeg sjekket hvor langt jeg faktisk er på vei :P

Det er andre svangerskapet og har ikke fulgt helt med på hva som skjer, har det travelt med ei lita halvanna år jente som krever sitt :)

Magen er stor og humper når gullet sparker fra seg :) fikk for et par dager siden spørsmål når det var tid for fødsel, det var vel bare en måned igjen nå?? Da jeg sa det var til sommeren, fikk jeg tilbake et stort spørsmålstegn om det var 2 inni der?? Hehe, vet jeg er stor, begynner å nærme meg høygravidmagen jeg hadde forrige gang :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144026644-oisanntida-har-forsvunne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til det nye nurket er ute, føler det er lenge igjen, men går tida like fort som den har gjort...så er det nok tid for å føde om et par uker :P Hehe :)

Begynner å bli litt tungt, spes med å løfte og bære på vesla med bekkenløsning i tillegg til stor mage...og det blir nok ikke bedre med tida :) godt jeg har god hjelp i samboeren ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...