Gå til innhold

En deilig morgen ... Hjertelyd:)

Hedda39

Anbefalte innlegg

I panikk bestilte jeg meg en doppler,.... Tenker ikke at jeg skal bruke den mye, for vet det ikke er bra.

Men har ikke følt meg gravid,.. Hvert fall ike villet tro på det,... Så i dag lette jeg og lette jeg,.. Ant bare min egen puls,.. Men plutselig så tok det helt av,.. Dunk dunk dunk,... Over 160 .... Det må da vel være babyen???!!!

Fortsetter under...

Annonse

Herlig!! Så godt å få den bekreftelsen :-)

Jeg sliter litt med å ikke bruke doppleren for ofte for tiden... Gleder meg til jeg kan kjenne spark slik at jeg får den bekreftelsen i stedet...

Jeg har ikke fått med meg denne doppleren, jeg.Hadde vært stas å høre hjertelyd! Når du sier at du sliter med å ikke bruke den for mye antar jeg det finnes negative konsekvenser av å bruke den? Hvis det er risikofritt vil jeg gjerne bestille en selv!

Jeg har søkt en del på nett og finner ikke noe sted at det er dokumentert uheldig effekt av bruk av doppler. Allikevel har jeg ikke lyst til å ta noen sjanser siden det ikke er brukt til hjemmebruk så lenge, og vil ikke la babyen min være noen forsøkskanin. Prøver å begrense det til max to ganger per uke, og over en kort periode (til jeg kjenner spark).

Om jeg har forstått det riktig så er det høyere frekvens på doppler enn på ultralyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...