Gå til innhold

Hjelp til jentenavn! Emmy kanskje?

Anbefalte innlegg

Vi venter en liten jente i juni, men er fortsatt veldig usikre på hva hun faktisk skal hete.

"Nora" er kanskje det eneste navnet som begge synes er helt nydelig, men jeg synes det er litt kjedelig at det var fjorårets aller mest brukte navn. Jeg er ingen motstander av topplistene, men har aldri vært misunnelig på de som må omtales med både for- og etternavn.

De siste dagene er jeg blitt litt hektet på navnet "Emmy" (det er også oppkalling). Hva synes dere om det? Når man smaker litt på navnet så synes jeg det blir helt skjønt! Og i tillegg ser jeg for meg at en "Emmy" er en liten tøffing. Jeg vil nemlig styre unna altfor jålete navn. I tillegg ønsker vi heller ikke altfor spesielle navn.

Vi vil altså ha et tøft og fint jentenavn! Kan dere hjelpe oss? Si hva dere synes om Emmy, Nora og kom med andre navneforslag som kan passe til en tøff, liten jente :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144026433-hjelp-til-jentenavn-emmy-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adele ville jeg nok unngått mtp artisten, at de tror at barnet er oppkalt etter henne, hihi :)

Jeg synes Nora er et vakkert navn da, man kan jo også ha et mellomnavn, f. eks Nora Emilie eller noe.

Emmy er fint det og, men også Emilie, Emeline, Emma, Emine, Emily :) Ellers synes jeg også Eveline er fint.

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...