Gå til innhold

Porsgrunn VS Ahus sykehus. Noen som har gode eller dårlige erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oj, såpass:) Det høres jo supert ut! Men om det skulle ta litt lenger tid, så er det helt greit. Har man ventet/prøvd å bli gravid i 1 og et halvt år, så gjør det ikke noe at det er noen mnder til eller fra:)

porsgunn, nå har jo jeg bare vært i porsgunn siden det er her jeg hører til, men makan til fine folk som jobber der! jeg har ikke noe negativt å si om de! så er det som andre sier kort ventetid, de sier 3 mnd men vi fikk brev i løpet av den 1 mnd å da har det gått radig unna:)

Vi er solgt!!! Vi kommer til å søke oss til Porsgrunn:) Jeg har vært inne å lest på siden demmes og føler at Porsgrunn er veldig riktig:)

Tusen takk for anbefaling!

Men kan jeg spørre hvor mye prøverørsbehandling koster?

Og koster det like mye hvis man må inn på forsøk nr 2, hvis jeg ikke blir gravid ved første forsøk?

vi har hatt første ivf å vi har brukt medisiner til ca 10 tusen så koster det 1500 kr for forsøket der. men det kommer helt ann på hvem medisiner å hvor mye du trenger! men vi fikk beskjed om å regner ca 15 tusen til 1 forsøk.

å hvis du får mange egg å du får noen på frys så slipper du å ut med den store medisin utgiften for å bruke de du har på frys:) så får man jo å dekket hvis man kommer over 15tusen så husk å spar på alle kvitteringer fra apotek:)

Annonse

Tusen tusen takk for svar håpefull88.

Føler at dere har vært veldig hjelpsomme med svar!

Gleder meg og er spent på å begynne,men må innrømme at jeg gruer meg bittelitt til eventuelt sprøytene:-(

Har du fått noen bivirkninger eller blitt uvel av medisinene/sprøytene?

Føler at jeg er veldig grønn på dette feltet ennå, så er litt nysgjerrig om alt rundt behandlingen:-)

Vi er veldig fornøyd med Riksen og kunne ikke tenkt meg å måtte reise helt til Porsgrunn for kontroller.

Enkelte konsultasjoner tar jo bare 10 min.. Da må man ta hele dager fri fra jobb og det blir masse kjøring.

Men det er bra med kortere ventetid da:-)

Lykke til med forsøk!

Sprøytene går helt fint :) det var skummelt i begynnelsen, men du merker ikke når du stikker :) jeg hadde ingen bivirkninger, men det er mange som får det. Så er det jo bare snakk om en periode og hvis premien kommer etter 9 mnd er det absolutt verdt det :)

Av nesesprayen kom det endel humørsvingninger,å hetetokter men utenom det så merka ikke jeg noe spesielt!

jeg klarte ikke å sette sprøytene selv så det måtte mannen min gjøre på meg:)

Masse lykke til med velging av sted å prøving :)

Tusen takk for supre svar jenter, kjenner at jeg er spent og klar for å begynne:-)

Dollypopp: Vi bor i Østfold, så for oss er det ca like langt å kjøre til Porsgrunn som til Riksen:)

Lykke til til dere også, uansett hvor langt i prosessen dere er:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...