Gå til innhold

Er jeg bare ekstremt heldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt siden uke 17 kjent liv fra den lille jenta i magen min, og mellom uke 18 og 19 kunne man kjenne det ganske godt på utsiden av magen også (til glede for bf). Å igår kunne jeg tydelig SE sparkene på magen min(19+5).

Er det normalt å se/kjenne sparkene på utsiden egentlig? Føler meg veldig heldig som får så mye tegn fra den lille så tidlig! Nå er sparkene ganske "kraftige" og det hender jeg ikke får sove pga det er så mye liv på kvelden.

Trodde dette var en god stund fram i tid jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer veldig fra person til person. og Hvordan morkaka ligger. Jeg kjente selv liv fra uke 16, og kjente spark på utsiden fra omtrent samme tiden.

Men uansett er det jo superkoselig å kjenne liv :)

Skrevet

Varierer veldig fra person til person. og Hvordan morkaka ligger. Jeg kjente selv liv fra uke 16, og kjente spark på utsiden fra omtrent samme tiden.

Men uansett er det jo superkoselig å kjenne liv :)

Ja ikke sant? :) Var helt sikker på at jeg ikke kom til å kjenne liv før hvertfall etter uke 20, så er veldig glad for at jeg slapp å vente så lenge

Skrevet

Jeg kjente oiv innvendig i uke 14 og spark utvendig i uke 17 denne gangen. Er annengangs. Ble veldig overrasket over dette jeg også, trodde jeg måtte vente til minst uke 20 :-)

Jeg har morkaka på fremre vegg også, så egentlig skulle jeg ha kjent liv senere pga dette.

Er i uke 28+4 nå og magen hopper og danser hele tiden. Rolig mens han sover litt og så er det igang igjen. Fikk ctg-registrering her om dagen og fikk beskjed om at jeg hadde en veldigaktiv baby i magen :-D

Skrevet

Jeg er i dag 17+3 og om jeg ikke tar feil så kjent jeg spark på utsiden i dag, og har kjent liv siden uke 13.

Har tenkt at det er fordi jeg er så oppmerksom på underlivet mitt etter maaaange år med plager og smerter, så kjenner hver minste forandring som skjer i magen min.

Skrevet

Jeg er annengangs og har kjent daglig liv siden uke 13. Er 20 uker i dag og i går kjente jeg det for første gang utvendig. Har morkaken på fremre vegg og har desverre fått mye ekstra unødvendig polstring under graviditeten.

Skrevet

Jeg er annengangs, og skulle mer enn gjerne ha kjent mere fra den lille i magen! Var på ordinær ul i går, og da så vi en svært så aktiv liten krabat, så et er absolutt liv inni der;) Jeg kjenner litt spark/bevegelse i løpet av dagen, men helst på kvelden etter at ting har roet seg. De helt tydelige sparkene har foreløpig uteblitt, men er 19+1 i dag, så det nærmer seg vel:)

Har også morkaka på fremre vegg.

Skrevet

Du er jo heldig på den måten at du kjenner utenpå så tidlig, det er jo noen som må vente en god stund ;)

Jeg tror barnefaren kjente i uke 21, selv kjente jeg fra uke 16, har morkaka bak :)

Skrevet

kjente innvendig i uke 12-13 og utenpå første gang i uke 16. Kjente tidlig (men ikke så tidlig) med første og :)

Skrevet

Jeg er 19+5 i dag, og har kjent liv siden uke 14. BF har også kjent det:) Veldig koselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...