2prinser<3 Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 er det normalt at man har det i svangerskape?
Håpefull77 Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Ikke hvis alt er normalt gjennom svangerskapet. I forbindelse med fødsel må du regne med det. Ved eventuell overtidsvurdering må du også sikkert regne med det. Jeg hadde i hvertfall det. Sjekket modning og satte inn ballongkateter.
2prinser<3 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2013 ok takk for svar;) de sjekket livmorhalsen min i uke 26 da jeg bar på tvillinger men utover det hadde jeg ikke noe. har en venninde som mente jeg måtte ha det og syns det va rart jeg ikke hadde hatt det sist svangerskap.
Håpefull77 Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Jeg vet at retningslinjene tidligere tilsa at man skulle ha det. De har gått bort fra det.
♥Madam Mim♥ Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Vet at noen leger mener det er en selvfølge å ha slik undersøkelse.... I forrige svangerskap hadde jeg ikke noen slik undersøkelse før jordmor skulle sjekke modenhet, og senere ved igangsetting. Denne gangen har jeg hatt masse undersøkelser de siste to ukene, men dette er pga blødninger av ikke helt sikker årsak og de har da sett både etter blødningsårsak og om det har påvirket modningen... Altså, undersøkelsene har vært av en grunn og ikke kun pga jeg er gravid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå