Frigg84 Skrevet 5. mars 2013 #1 Skrevet 5. mars 2013 Eg er no 9+0, og dei siste dagane har stort sett alt av symptom forsvunne. Var både veldig kvalm, murring i magen og sliten i korsryggen. Men no er det berre veldig ømme bryst som gjenstår. Er dette normalt så tidlig som i veke 9? Har begynt å bli bekymra for at det kanskje kan ha gått galt:( var på tidlig UL i veke 7, og alt sto veldig bra til og hjertet slo. Har ikkje hatt stor blødningar, bortsett frå pittelitt rosa på papiret i forgårs, men er nesten overbevist om at dette kom frå tarmen. Nokon som har liknande erfaringar?
Sunnmøringen Skrevet 5. mars 2013 #2 Skrevet 5. mars 2013 Vet ikke om jeg bør dele min er erfaring, for den er ikke positiv. Mistet de fleste av symptomene gradvis, eneste symptom som var igjen var ømme bryst. Bestilte ul grunnet dårlig magefølelse. Begynte så smått å få rosa utflod dagene før ul. Ul viste dessverre MA, usikker hvor stort fosteret var blitt. Blødde kraftig og mistet de neste dagene...siden du har sett ett bankende hjerte er nok alt ok. Lykke til!
Frigg84 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2013 Kor lang tid tok det før du begynte å blø ordntlig? Har jo framleis litt håp sidan eg ikkje har hatt noko stor blødning. Samtidig som eg veit det går an å ha SA/MA utan å blø også... Ikkje lett å bli klok på dette her med graviditet:(
jentemage Skrevet 5. mars 2013 #4 Skrevet 5. mars 2013 Samme skjedde meg! Jeg var sykemeldt pga kvalme og fra en dag til en annen var plutselig kvalmen borte, også i uke 9 . Ble veldig bekymret, men det har gått bra. Var på ultralyd uke 13 og alt var fint med den lille. Leste på sånn fra uke til uke på babyverden ( tror jeg..) om uke 9 og den startet med noe sånt som at kanskje du opplever første dag uten kvalme... Det er nok veldig vanlig, så prøv å ikke bekymre deg. Lykke til:)
Svirremirre Skrevet 5. mars 2013 #5 Skrevet 5. mars 2013 Jeg begynte faktisk å miste symptomer i uke 7-8 og har sett liv etter det. Så det trenger ikke nødvendigvis og være negativt. Jeg var helt ødelagt av trøtthet og kvalm hele dagene før bedringen, så den var kjærkommen selv om den kom uventa tidlig.
Sunnmøringen Skrevet 5. mars 2013 #6 Skrevet 5. mars 2013 Hadde rosa utflod i 4-5 dager tror jeg. Også ble blødningen kraftigere og kraftigere. ingen tvil om at jeg mistet da. Men som sagt, vi er så forskjellige. Det kan gå helt fint!!
selma07 og engel Skrevet 6. mars 2013 #7 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har ikke gode erfaringer jeg heller.. Har hatt to Ma i uke 11 og 9.. Ingen smerter, spotting og full av symptomer. Har hatt tre sa også, beg å blø noen dager etter spotting tror jeg. Få deg en ultralyd så slipper du å lure!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå