Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nurse77, hvordan har du det? Tenker du og teste før, eller vente til testdag?

Takk for at du spør!

Var så dum og svidde av en test i dag (dag 11) og den var også kritthvit. Venter til testdagen (fre) for å ta neste. Men jeg er nok ikke gravid. Fikk ømme bryster på dag 9 ca og det pleier jeg ikke ha i rugeperioden, og blodårene på brystet er litt mer synlig en før (men det kan være innbilndning), men jeg ville nok fått antydning til strek i dag hvis jeg var gravid.

Men vi får se på fredag

Nurse77, hvordan har du det? Tenker du og teste før, eller vente til testdag?

Takk for at du spør!

Var så dum og svidde av en test i dag (dag 11) og den var også kritthvit. Venter til testdagen (fre) for å ta neste. Men jeg er nok ikke gravid. Fikk ømme bryster på dag 9 ca og det pleier jeg ikke ha i rugeperioden, og blodårene på brystet er litt mer synlig en før (men det kan være innbilndning), men jeg ville nok fått antydning til strek i dag hvis jeg var gravid.

Men vi får se på fredag

Krysser fingrene for deg! Håper er ikke ute! ;-)

Gratulerer til alle med positive tester, herlig lesning :) krysser alt for at spirene klamrer seg fast hos dere.

Lovise; jeg går og venter på tanta, så er jeg klar for å begynne på nytt fryseforsøk:) Satser på oppstart i løpet av de neste dagene.

Annonse

Her er nok håper ute! Kåmmer blod på papiret hvær gang jeg er på do og har mensenmurringer! Den digitale testen min kåm det såklart opp at det var noe galt med....! Typisk min flaks! Så tok en cb + og den var fryktelig svak i dag! Venter på tlf fra klinikken, men er nok over og ut nok en gang! :,-( masse lykke til videre alle dere andre!

Her er nok håper ute! Kåmmer blod på papiret hvær gang jeg er på do og har mensenmurringer! Den digitale testen min kåm det såklart opp at det var noe galt med....! Typisk min flaks! Så tok en cb + og den var fryktelig svak i dag! Venter på tlf fra klinikken, men er nok over og ut nok en gang! :,-( masse lykke til videre alle dere andre!

Nei og nei,Lovise!! Huff.

Du må oppdatere oss når du får snakket med klinikken.

Annonse

Da er blodprøve tatt og jeg venter på svar....

Å, så spennende! Regner med du får positivt nytt siden du allerede har testet positivt. :-)

Ja, men sitter med samme engstelse som Lovise 83 da også jeg har små blødninger.

Dumme meg tok ikke test i dag tidlig da den var positiv i går...

Vi er litt i samme situasjon så jeg må bare spørre. Har du blødninger kun i forbindelse med toalettbesøk eller er det slik at du må over fra truseinnlegg til bind...(sorry detaljer i spørsmål)

Det er bare ved dobesøk! Ingenting i bindet! ( har sikra meg, så gar gått over til bind)! Ringte legekontoret for og høre om blodprøver, men de ville ha meg inn på sjekk! Sjønner ikke hva det er de skal skekke, men hvorfor ikke! På klinikken sa de det var ganske vanlig med blødninger runt testdag, men det er den testen som var så mye svakere jeg er bekymra for! Jeg skulle ringe dem igjen på fredag og se om mensen hadde kåmt sjikkelig til da! Tror nok alt håp er ute!! :-(

Det er bare ved dobesøk! Ingenting i bindet! ( har sikra meg, så gar gått over til bind)! Ringte legekontoret for og høre om blodprøver, men de ville ha meg inn på sjekk! Sjønner ikke hva det er de skal skekke, men hvorfor ikke! På klinikken sa de det var ganske vanlig med blødninger runt testdag, men det er den testen som var så mye svakere jeg er bekymra for! Jeg skulle ringe dem igjen på fredag og se om mensen hadde kåmt sjikkelig til da! Tror nok alt håp er ute!! :-(

Hei Lovise 83, det betyr ikke at du ikke er gravid hvis du blør litt, har hørt om noen som har blødd under hele graviditet og det har gått bra. Krysser fingerne for deg, Lykke til.

Hei sunfly og Lovise83!

Skjønner dere veldig godt at dere er bekymret over blødninger dere fikk… Jeg var akkurat sånn selv. Hadde testdato lørdag 09.03 og fikk positiv test! J Men på mandag så kom det blødninger, først så var det bare litt på papir , men etterhvert så ble det litt mer enn bare «litt». I tillegg så hadde også ganske mye menssmerter.

Ringte til legen med en gang og fikk beskjed hvis det ikke stopper så skulle jeg komme dagen etterpå. Var veldig lei meg og bekymret hele dagen , klarte ikke en gang tenke på jobb eller noe annet. Var sikker på at det var over for meg…

For å gjøre historien kort, så blødningene fortsatt helt frem til fredag… i løpet av disse 5 dager (5 laaaaange dager) så tok jeg 3 blodprøver og var på to sjekk hos gynekolog. Blodprøvene visste en fin stigning og på siste sjekk fikk også se en liten pose med noe inne der på 3 mm J

Skal på ny sjekk nå på fredag i håp for å høre bankende hjerte J

Legen mente at det kunne vært 100 grunner til blødninger, så det trenger ikke bety med en gang noe alvorlig.

Så ikke gi opp jentene! Dette kan fortsatt gå bra! J

Skal krysse fingrene for dere!

Takk for oppmuntrene ord! Sitter nå på venerommet hos legen! Har ingen god følelse på dette! Men takk alikevell! :-)

Det er akkurat som meg. Jeg har også tatt på bind for helgardering, men det ser ut til å ha stoppet foreløpig. Og når vi snakker om mengder så er det veldig lite. Jeg har tro på deg, og dette går nok bra.

Når du testet de ulike dagene. Var det samme type test.

Jeg hadde nemlig svak positiv en dag og helt negativ de to påfølgende dagene (med annen type test)

Tok for sikkerhets skyld en digital til akkurat nå og det stod fremdeles gravid.

Tenk dere den industrien det er med graviditetstester mm når det er så mange testetøser her....hehe

Hei sunfly og Lovise83!

Skjønner dere veldig godt at dere er bekymret over blødninger dere fikk… Jeg var akkurat sånn selv. Hadde testdato lørdag 09.03 og fikk positiv test! J Men på mandag så kom det blødninger, først så var det bare litt på papir , men etterhvert så ble det litt mer enn bare «litt». I tillegg så hadde også ganske mye menssmerter.

Ringte til legen med en gang og fikk beskjed hvis det ikke stopper så skulle jeg komme dagen etterpå. Var veldig lei meg og bekymret hele dagen , klarte ikke en gang tenke på jobb eller noe annet. Var sikker på at det var over for meg…

For å gjøre historien kort, så blødningene fortsatt helt frem til fredag… i løpet av disse 5 dager (5 laaaaange dager) så tok jeg 3 blodprøver og var på to sjekk hos gynekolog. Blodprøvene visste en fin stigning og på siste sjekk fikk også se en liten pose med noe inne der på 3 mm J

Skal på ny sjekk nå på fredag i håp for å høre bankende hjerte J

Legen mente at det kunne vært 100 grunner til blødninger, så det trenger ikke bety med en gang noe alvorlig.

Så ikke gi opp jentene! Dette kan fortsatt gå bra! J

Skal krysse fingrene for dere!

Takk for oppmuntrende ord. Det hjelper veldig på humøret og innstillingen merker jeg.

Da var blodprøven tatt her også! Fikk tid til ny på fredag, men vist hcg nivået på denne var veldig lavt, skulle de ringe meg i morgen! Har bare brugt clear blue ja! Men forskjellige typer! Den første som var svak, og den andre som ble litt sterkere var like( cb+ kjøpt på nettet) men den i dag var annerledes på formen! Sikker dn nyere type tenker jeg, men var cb+ det også! Cb digital i går!

Har stor tro på at det går bra med deg sunfly! Skulle bare ønske jeg hadde like mye tro på meg selv! Nå ligger jeg på sofaen å sløver ( heldigvis fri i dag) og psyker meg opp med at jeg har 4 på frys! Så blir vel mitt første fryseforsøk første uka i mai! Er jo ikke sååååå lenge til.....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...