Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

[så dumt, Lovise83. Dessverre blør også jeg litt mer i dag så optimismen har dabbet veldig av i og med at du fikk "ikke gravid" i dag. Tok en slik billigtest og har fremdeles godt utslag på den, jeg, men er fryktelig engstelig.

Du har heldigvis egg på frys....går dette i vasken for meg må vi starte på scratch da ingen av våre egg var bra nok for frysing.

Sunfly - du vet jo av erfaring at dette kan gå begge veier... For å få midlertidig litt mer ro i sjela anbefaler jeg HCG-prøver med et par dagers mellomrom (beklager hvis du allerede har skrevet om det og jeg bare ikke har fått det med meg). Da får du i alle fall svar som er gyldig i øyeblikkene testene er tatt.

Jeg håper for dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samboeren min så at det skimte en strek han også så jeg ser ikke syner..men den er veeeeldig svak og og jeg er 16 dager etter ovitrielle i dag så skulle vel vært positiv om jeg var gravid nå..dessuten var progesteronet mitt på 1, 1 uke etter ovitrielle.... : /

Så lenge du ikke har fått mensen er det fortsatt håp, du er vel bare 14DPO da? Noen tester positivt senere, sånn er det bare.

Krysser fingrene!

Skrevet

Gravid testen var helt hvit i dag men har enda ikke fått mensen...Men den pleier å være litt sent ute når jeg ikke har hatt eggeløsning så er sikkert derfor...Må nok beare innse at jeg må vente til juni og begynne med IVF : /

Skrevet

Tok hcg på onsdag som var på 83 og skal tilbake i morgen. Men det er ikke lenger rosa på papiret ved toalettbesøk. Nå er det rødt og i tillegg må jeg ha på bind så nå er nok jeg ferdig også ....dessverre...

Ønsker dere andre lykke til videre...

Skrevet

Tok hcg på onsdag som var på 83 og skal tilbake i morgen. Men det er ikke lenger rosa på papiret ved toalettbesøk. Nå er det rødt og i tillegg må jeg ha på bind så nå er nok jeg ferdig også ....dessverre...

Da jeg fikk Una bestod blødningene mine av blod... Altså hele veien, ikke bare rosa utflod. Tildels store mengder. Se an prøven imorgen, du :-)

Skrevet

Nei nei nei!!!! Ikke gi opp! Du satte jo inn to, så kan uansett vær at ett av de fester seg, og ett ikke!!

Skrevet

Får endelig svar etter hcg i morgen. Snakket med sykepleier der som sa at dersom negativt resultat starter jeg med spray i mai og antagelig uttak begynnelsen av juni....

Skrevet

Stor klem og masse lykke til, det trenger du uendelig av det nå.

Skrevet

Takk for gode vibber.....men er ordentlig i kjelleren nå....hater facebook oxo Kryr av nyfødte babyer som bekjente har fått ved uhell....

Skrevet

Takk for gode vibber.....men er ordentlig i kjelleren nå....hater facebook oxo Kryr av nyfødte babyer som bekjente har fått ved uhell....

Hvordan går det med deg? Tenker på deg og krysser fingrene!

Skrevet

Fikk svar om at hcg var på 123....stigning men allikevel altfor lavt...må tilbake på mandag igjen. Har ganske mye blødninger og store levrede klymper(sorry detaljer) så de skjønner ikke hvorfor den har steget. Nevnte at de muligens var redd for at det kunne være svangerskap utenfor livmoren. Har uansett ikke noe håp nå så en prøve fra eller til spiller ingen rolle

Skrevet

Of da! Er det ikke det ene, så er det det andre! Er ikke måte på hva en skal måtte gå gjennom i dette "gamet"! Sender deg eg god klem og varme tanker selv om jeg vet det hjelper lite! :-( er vel kansje enda et lite håp, eller...?

Skrevet

Lykke til Sunfly og Lovise83. Jeg det ble negativt på meg :( tror jeg.

Skrevet

Sweety72, du har vel en stund til før testdag? Hvorfor tror du d blir negativt?

Nurse77, hvordan går det med deg?

Skrevet

Babysmurf, hvordan ligger du ann? :-)

Skrevet

Negativ test og mens i dag. Jaja, ingen overraskelse.

Pga påska må jeg hoppe over en syklus før neste forsøk. Blir innsett første uka i mai.

Skrevet

Negativ test og mens i dag. Jaja, ingen overraskelse.

Pga påska må jeg hoppe over en syklus før neste forsøk. Blir innsett første uka i mai.

Åå, nei!! Tydligvis ikke helt lykkemåneden for oss alle alikevell:-( har du noen på frys, eller blir d helt på ny igjen?

Skrevet

Har ett egg igjen på frys og det blir nok absolutt siste mulighet. Har jo to barn fra før, og betaler full egenandel for dette, så vi gir oss nok etter meste innsetting. Har da hatt fem innsettinger for å lage nr tre og dersom det ikke gir resultater, så tror jeg vi må sette strek . Vi er jo veldig fornøyde med de barna vi har.:-)) Men vi får vente til mai for å se hva som skjer!

Beklager at jeg ikke husker, men hadde du noen på frys nå, Lovise?

Skrevet (endret)

Hei Lovise 83, Magefølelsen sier det og jeg ble operert dagen før egginnsetting med 1,5 l blod i buken etter uhel ved egguttak. Og i tillegg det er så negativt trend i det siste.

Men jenter vi trenger en stor klem, selvom det ikke hjelper i virkeligheten. Stor klem til nurse77 og Lovise83. Håper det går bra for deg på mandag Lovise 83.

Endret av sweety72
Skrevet

Har ett egg igjen på frys og det blir nok absolutt siste mulighet. Har jo to barn fra før, og betaler full egenandel for dette, så vi gir oss nok etter meste innsetting. Har da hatt fem innsettinger for å lage nr tre og dersom det ikke gir resultater, så tror jeg vi må sette strek . Vi er jo veldig fornøyde med de barna vi har.:-)) Men vi får vente til mai for å se hva som skjer!

Beklager at jeg ikke husker, men hadde du noen på frys nå, Lovise?

Okey, men da satser vi på at det er gullegget som ligger igjen! ;-)

Jeg har 4 på frys ja! Hatt to neg.ICSI, så nå krysser jeg alt jeg har for at det er frysforsøk som skal til! :-) blir spennende! :-)

Skrevet

Hei Lovise 83, Magefølelsen sier det og jeg ble operert dagen før egginnsetting med 1,5 l blod i buken etter uhel ved egguttak. Og i tillegg det er så negativt trend i det siste.

Men jenter vi trenger en stor klem, selvom det ikke hjelper i virkeligheten. Stor klem til nurse77 og Lovise83. Håper det går bra for deg på mandag Lovise 83.

Ha det har ikke blitt den positive måneden jeg hadde håpt på, men det er jo stor sjangs for at det kan bli det for deg! :-) jeg er klar for frysforsøk i april/ mai nå! :-)

Skrevet

Hvordan foregår fryse forsøk, har bare et egg på fryseforsøk og etter hvor lang tid kan man begynne med det etter negativ ivf ( med fersk egg)? Er egg kvalitet like bra etter tinning som vanlig egg. Det er første gang jeg har fått egg på frys.

Skrevet

Mann må vente en syklus! Så når du får mensen etter et neg. firsøk, må du vente til neste mens før du kan begynne igjen!

Skrevet

Babysmurf, hvordan ligger du ann? :-)

fikk mensen i går :(((

da blir det prøverør med egg uttak i juni....er spent på det...gleder meg og gruer meg i en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...