Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ish og æsj.....da ringte de med svar på blodprøven. Hcg var kun på 83, og den vil de egentlig at skal være på over 100. Men egentlig skulle min testdato vært i morgen i forhold til slik de pleier å gjøre det...men ble fremskyndet pga påske. To dager til i spenning da jeg skal inn for ny blodprøve på fredag.

Trengte ikke dette i og med at også jeg spotter litt....aaaarrrrggggggggggh

Hadde uttak tirsdag 5/3 og innsett 7/3! Dette er så fælt! Skulle så gjærne ønske at dette ente positivt!!! Du har jo en fordel siden du har vært gjennom dette og fått en sønn! Jeg var en gang gravid, (på natutlig måte)men opdaget ma i uke 9 pga blødning! Er nok derfor jeg er så sikker på at dette er over! Ingen god erfaring med blødninger!

Før jeg fikk min første var jeg også gjennom en MA etter blødninger. Hadde vært på tidlig ul og sett hjerteaktivitet mm....

Vet godt hvordan du har det. Og ja, jeg har en kjempefordel. Jeg har tross alt tre fantastiske barn og vet at jeg kan gjennomføre et svangerskap. Husker så innmari godt depresjonen etter MA da jeg ikke hadde tro på at jeg noen gang ville bli mamma, men hold motet oppe.

Det er ikke over før det er over. Jeg tok en test igjen (billigtype) og de sier fortsatt at jeg er gravid så jeg lener meg til de :)

Annonse

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. Moneypenny123 - POSITIV

8.

9.

10.

11.Inga 85-NEG, dollypopp-NEG

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19. MK73 - POSITIV

20. Lovise83.? håpefull 88 :positiv, Babysmurf,

sunfly: Positiv

21.

22. Nurse77

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31 sweety 72

jeg har ifølge progesteron verdiene på blodprøven ikke hatt eggeløsning så skal vel et mirakel til for at jeg er gravid ;) men har ikke fått mensen enda

Hvordan er det med deg i dag? :-)

enda ikke fått mensen..men tok een gravid test i dag..var negativ, men etter den fikk ligget en stund så syntes jeg det skimtet en spøkelses strek men det er sikker rester av hcg injeksjonen eller jeg som ser syner ;)

jeg har ifølge progesteron verdiene på blodprøven ikke hatt eggeløsning så skal vel et mirakel til for at jeg er gravid ;) men har ikke fått mensen enda

Hvordan er det med deg i dag? :-)

enda ikke fått mensen..men tok een gravid test i dag..var negativ, men etter den fikk ligget en stund så syntes jeg det skimtet en spøkelses strek men det er sikker rester av hcg injeksjonen eller jeg som ser syner ;)

Oi da! :-) spennende! Du får ta en til i morgen da! Krysser fingrene på at du ikke får mensen, men en positiv test! ;-)

Annonse

samboeren min så at det skimte en strek han også så jeg ser ikke syner..men den er veeeeldig svak og og jeg er 16 dager etter ovitrielle i dag så skulle vel vært positiv om jeg var gravid nå..dessuten var progesteronet mitt på 1, 1 uke etter ovitrielle.... : /

Hcg var kun på 83, og den vil de egentlig at skal være på over 100.

Det er jo en helt fin hcg? Min var på 59 (test samme dag som deg). På riksen sier de at alt over 20 i hcg er gravid på 14 dpo altså.

Virkelig godt å høre. Hun som ringte meg virket så pessimistisk og sa at det var for tidlig å gratulere meg. Måtte inn for ny prøve på fredag.

Så sant du ikke bor på doen så kommer det kun på papiret fordi du har irriterte slimhinner.

Prøv og ikke gå på do på et par timer (sent nå så vent til i morgen)

Sjekk så om det er kommet noe i bind eller lignende. Hvis ikke går dette nok rette veien.

Blør mer i dag, og testen viste ikke gravid, så er over for meg fir denne gang! Men takk for mye oppmuntring og takk for følge! Masse lykke til videre! Krysser fingrene for at spirene klorer seg fast helt til november! Kommer nok innom og kikker til dete av og til, men ellers takk fir meg! :-)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. Moneypenny123 - POSITIV

8.

9.

10.

11.Inga 85-NEG, dollypopp-NEG

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19. MK73 - POSITIV

20. Lovise83 negativ. håpefull 88 :positiv, Babysmurf,

sunfly: Positiv

21.

22. Nurse77

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31 sweety 72

[så dumt, Lovise83. Dessverre blør også jeg litt mer i dag så optimismen har dabbet veldig av i og med at du fikk "ikke gravid" i dag. Tok en slik billigtest og har fremdeles godt utslag på den, jeg, men er fryktelig engstelig.

Du har heldigvis egg på frys....går dette i vasken for meg må vi starte på scratch da ingen av våre egg var bra nok for frysing.

[så dumt, Lovise83. Dessverre blør også jeg litt mer i dag så optimismen har dabbet veldig av i og med at du fikk "ikke gravid" i dag. Tok en slik billigtest og har fremdeles godt utslag på den, jeg, men er fryktelig engstelig.

Du har heldigvis egg på frys....går dette i vasken for meg må vi starte på scratch da ingen av våre egg var bra nok for frysing.

Jeg har en god følelse på deg! Du har jo klart det før tross blødninger! Så massa lykke til! :-) heier på deg!

Blør mer i dag, og testen viste ikke gravid, så er over for meg fir denne gang! Men takk for mye oppmuntring og takk for følge! Masse lykke til videre! Krysser fingrene for at spirene klorer seg fast helt til november! Kommer nok innom og kikker til dete av og til, men ellers takk fir meg! :-)

Uff, Lovise, at du blør trenger ikke bety noe, men at testen ble negativ liker vi ikke :-(

Ikke gi helt opp før du har fått det bekreftet med to HCG-prøver, OK?

Jeg krysser fortsatt det jeg har for deg og spiren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...