Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Så trist Dollypopp, men du har fortsatt 4 egg! Så krysser fingrene dere lykkes på en av dem :)

Jeg har testet positivt både lørdag og søndag. Så det var skikkelig god helg. :) Men nå idag fikk jeg litt spotting, litt blod på papir og murring i magen....Ble veldig lei meg nå...

Har dere hørt om at noen har opplevd noe lignende og fremdeles var gravid?

Ei venninne av meg er gravid i uke 19 nå. Hun blødde masse frem til uke 14. Spotter fortsatt.

Så ikke la det knekke deg ;-)

Håper det går bra med spiren din. Gratulerer!!

Tusen takk dollypopp! Da håper jeg også på at dette går bra og at liten spiren holder seg inne :) Kjenner at det blir nok ganske nervepirrende uker fremover.. ;)

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. Moneypenny123 - POSITIV

8.

9.

10.

11.Inga 85-NEG, dollypopp-NEG

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19. MK73

20. Lovise83, håpefull 88,Babysmurf, sunfly

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Nope, ingen baby her.

Skjønner at fryseforsøk ikke er tingen vår. Har blitt grvaid ved begge IVF-forsøkene, men har brukt 10 fryseegg til nå uten resultat.

Får nytt forsøk i uke 22.

Lykke til videre til dere andre!!

Det var synd, Dollypopp :-)

..men du skal aldri si aldri. 4 egg igjen er 4 muligheter.

Jeg har vært gravid 3 ganger etter ordinære (ferske) forsøk, uten å komme imål. Det ene gangen det gikk hele veien var utrolig nok den ene gangen jeg ble gravid etter frys.

Annonse

Hei. Så trist Dollypopp, men du har fortsatt 4 egg! Så krysser fingrene dere lykkes på en av dem :)

Jeg har testet positivt både lørdag og søndag. Så det var skikkelig god helg. :) Men nå idag fikk jeg litt spotting, litt blod på papir og murring i magen....Ble veldig lei meg nå...

Ved det svangerskapet som førte til mitt lille under, så blødde jeg fra før innsetting (det var fryseforsøk). Jeg blødde kontinuerlig de første 9 ukene og hadde flere styrtblødninger frem til 19 uker på vei. Men underet vårt ble i magen til en uke over termin og var helt perfekt da hun kom ut.

Så tro meg, jeg vet at blødninger er skummelt (jeg har mistet 4 spirer, alle etter å ha sett hjerteaksjon og har holdt på med dette prosjektet siden 2004) - men det er noe sånt som rundt 30% av alle som føder levende barn som har blødninger i svangerskapet.

Så lenge det bare er mindre blødninger og du ikke har smerter vil det oftest går bra. Det er bare å bite tennene sammen.

Liker den positive testen, altså, ikke blødningene.

Ved det svangerskapet som førte til mitt lille under, så blødde jeg fra før innsetting (det var fryseforsøk). Jeg blødde kontinuerlig de første 9 ukene og hadde flere styrtblødninger frem til 19 uker på vei. Men underet vårt ble i magen til en uke over termin og var helt perfekt da hun kom ut.

Så tro meg, jeg vet at blødninger er skummelt (jeg har mistet 4 spirer, alle etter å ha sett hjerteaksjon og har holdt på med dette prosjektet siden 2004) - men det er noe sånt som rundt 30% av alle som føder levende barn som har blødninger i svangerskapet.

Så lenge det bare er mindre blødninger og du ikke har smerter vil det oftest går bra. Det er bare å bite tennene sammen.

Takk for fine ord MK73!:) Ja, har hørt også at dette er ganske normalt i begynnelsen av svangerskapet... Men tenker uansett på det verste med en gang vet du ;) Men blødningen har stoppet nå... spotter litt fremdeles og har vondt i magen.... Ikke så sterke som menssmerter men litt mer som kraftig murring... Så håper at det bare beviser nok en gang at det er liv der inne :)

Annonse

jeg ringte rikshospitalet nå for å høre etter svaret om jeg har hatt eggeløsning...og det har jeg visst ikke hatt :( da blir det ikke noe denne gangen heller :( Da blir det IVF neste...Gruer meg litt til all medisinen og egguthenting..ellers er jeg spent og klar for å gå videre...eneste som er somt er at vi kanskje må bytte sykehus.Hun jeg snakket med sa at halvparten av de som skulle ha ivf der nå måtte over på ullevoll sykehus...noen av dere som har behandling der?

Jeg heier litt fra sidelinjen, etter at mitt førsøk måtte avbrytes denne mnd... Kjipt med negativt resultat Dollyoopp :( og dere andre... Håper det snur og at positive resultater ramler inn!!

Babysmurf; jeg har vært på Riksen ved 3 AIH forsøk, men flyttet til Ullevål under ombygging før jul. Synes det funker utmerket der:).Det aller beste er å slippe og dele venterom med gravide, og møte store kommende foreldre grupper på svangerskapskurs!! Da er den gamle, røde 70 talls sofaen på Ullevål bedre ass...

jeg ringte rikshospitalet nå for å høre etter svaret om jeg har hatt eggeløsning...og det har jeg visst ikke hatt :( da blir det ikke noe denne gangen heller :( Da blir det IVF neste...Gruer meg litt til all medisinen og egguthenting..ellers er jeg spent og klar for å gå videre...eneste som er somt er at vi kanskje må bytte sykehus.Hun jeg snakket med sa at halvparten av de som skulle ha ivf der nå måtte over på ullevoll sykehus...noen av dere som har behandling der?

Jeg holder til på Ullevål, og er ganske fornøyd med det. Damene som jobber der er veldig hyggelige.

Jeg kan også skjønne at det må være bedre å slippe å sitte på venterom med mye mager. På Ullevål sitter det andre par med de samme problemene, og det er greit å tenke på syntes jeg.

Jeg har også alltid lurt på hva de tenkte på på Rikshospitalet, da de fant ut at 1. IVF-avdelingen skulle dele venterom med ultralyd og 2. de med nyfødte babyer triller forbi venterommet. Jeg har vært fornøyd på Rikshospitalet, men det er sikkert like bra på Ullevåll.

Lykke til med både egguthenting, befruktning, innsett og testing, alle marsjenter. Her ble de om sider klaff på 11. forsøk (inkl. inseminasjoner), så det går an å lykkes et stykke ut i forsøksrekka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...