Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gartulerer så mye Monneypenny123:-) Hipp hurra!

Her har det tydeligvis ikke gått vår vei denne gangen, har spotta siden torsdag kveld-TR er ikke helt i gang enda, men det kjennes ut som hun er ventet for fult når som helst!

Nå skal jeg ha Crinone etter neste ins. for det virker som lutealfasen er veldig kort! Noen som har erfaring med det?

God helg til dere alle:-)

Fortsetter under...

Da jeg ble gravid etter første IVF gadd jeg ikke engang å teste hjemme. Var 100% sikker på at tanta var på vei.Kjentes akkurat sånn ut.

Ble nokså sjokkert da jeg ringte etter svar på blodprøven og damen fortalt at jeg var gravid....:-)

Så heier fortsatt på deg!!!!!

Velkommen! Samme tesdag som meg og to andre! Kjempespennende! :-) hvor hører du til? :-)

Jeg bor i Drammen. Har tre vakre barn fra før (7, snart 5 og snart 3). De to første gikk på første pp. Nummer 3 brukte vi pergotime og der satt den på første og så gikk jeg på både enkel og dobbel pergotime uten klaff. Fastlegen til gubben var overbevist om at feilen lå hos meg slik at han ville ikke henvise til å ta sædprøve. Etter 1,5 år med AKTIV prøving fikk jeg henvisning til mannen gjennom min gynekolog. Og ser man det. Der er det så få svømmere at hun så at jeg måtte være superfruktbar for å ha blitt gravid de andre gangene....

Vel vel. I og med at vi har tre barn er det offentlige utelukket for oss, men vi føler oss absolutt ikke ferdig. Mangler liksom sistemann i flokken. Så startet med spray i januar, og hadde uttak på mandag denne uken og innsett på onsdag. Fikk ut bare åtte egg (til tross for 24 eggposer....) fire ble befruktet og to delte seg. Det som var dumt er at ett delte seg litt fort (hadde rukket å dele seg til åtte rett før innsetting) og ett delte seg litt tregt (og hadde akkurat rukket å dele seg til fire. De var veldig i tvil om hvilket som de skulle sette inn og gale som vi er. VI SATT INN TO. Krysser nå fingre og tær for at minst en klamrer seg fast.

Sorry, dette ble langt. Har ikke fortalt at vi driver med ivf til familie og slikt da de er av den oppfatning at det er i meste laget med to barn....

Lykke til alle sammen!!

Velkommen! Samme tesdag som meg og to andre! Kjempespennende! :-) hvor hører du til? :-)

Jeg bor i Drammen. Har tre vakre barn fra før (7, snart 5 og snart 3). De to første gikk på første pp. Nummer 3 brukte vi pergotime og der satt den på første og så gikk jeg på både enkel og dobbel pergotime uten klaff. Fastlegen til gubben var overbevist om at feilen lå hos meg slik at han ville ikke henvise til å ta sædprøve. Etter 1,5 år med AKTIV prøving fikk jeg henvisning til mannen gjennom min gynekolog. Og ser man det. Der er det så få svømmere at hun så at jeg måtte være superfruktbar for å ha blitt gravid de andre gangene....

Vel vel. I og med at vi har tre barn er det offentlige utelukket for oss, men vi føler oss absolutt ikke ferdig. Mangler liksom sistemann i flokken. Så startet med spray i januar, og hadde uttak på mandag denne uken og innsett på onsdag. Fikk ut bare åtte egg (til tross for 24 eggposer....) fire ble befruktet og to delte seg. Det som var dumt er at ett delte seg litt fort (hadde rukket å dele seg til åtte rett før innsetting) og ett delte seg litt tregt (og hadde akkurat rukket å dele seg til fire. De var veldig i tvil om hvilket som de skulle sette inn og gale som vi er. VI SATT INN TO. Krysser nå fingre og tær for at minst en klamrer seg fast.

Sorry, dette ble langt. Har ikke fortalt at vi driver med ivf til familie og slikt da de er av den oppfatning at det er i meste laget med to barn....

Lykke til alle sammen!!

Skal se det blir to! ;-). Masse lykke til med rugingen! :-)

Annonse

Annonse

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. Moneypenny123 - POSITIV

8.

9.

10.

11.Inga 85-NEG, dollypopp-NEG

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19. MK73

20. Lovise83, håpefull 88,Babysmurf, sunfly

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Nope, ingen baby her.

Skjønner at fryseforsøk ikke er tingen vår. Har blitt grvaid ved begge IVF-forsøkene, men har brukt 10 fryseegg til nå uten resultat.

Får nytt forsøk i uke 22.

Lykke til videre til dere andre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...