Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei..

ja jeg er gravid..

endelig etter 5 1/2 år prøving..

vet ikke hvor langt jeg har kommet i svangerskapet siden min syklus er ustabil...

jeg kan være fra ca 16 uker til 8 uker på vei...

siste mens første dag var 8 november..

har fått ul time den 8 april så da får vi se hvor langt jeg har kommet...

om noen har lyst å se om de fdår inn kjønn og hvor langt jeg er på vei hadde det vært koslig..er så spent...

tør ikke slippe jubelen løs riktig ennå..uff overnervøs jeg..kan liksom ikke tro at det er sant...

fødsel dato 2 april 1969

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144026056-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra. Helt utrolig..... men du må jo få tidligere ul. Jeg hadde bestilt privat....

Ja har bestilt privat.. men de hadde ikke ledig time før 8 april...er bare ca 1 mnd til...går nok fort...ja er et virkelig mirakel dette...

Men Solrose - hvis du kanskje er16 uker på vei nå, må de jo få presset deg inn mellom noen andre! Viktig å ikke få ul for sent heller, da kan de heller ikke se hvor langt du er på vei. Her hadde jeg stått på krava og mast meg til en tidligere time! Og har du vært hos legen? Håper det!

Lykke til :D

Annonse

Men Solrose - hvis du kanskje er16 uker på vei nå, må de jo få presset deg inn mellom noen andre! Viktig å ikke få ul for sent heller, da kan de heller ikke se hvor langt du er på vei. Her hadde jeg stått på krava og mast meg til en tidligere time! Og har du vært hos legen? Håper det!

Lykke til :D

ja i will do...takk for svar og råd...

Jeg tror du får ei jente.

Jeg ser for meg ei nydelig jente, med lyst hår.

hei..takk...ja hun om det er en hun..har store sjanser for å bli lys..da jeg er blond...mannen er mørk blond nærmere brunt(hår)

Jeg var litt spent på om du kom til å svare at dere har mørkt hår ;)

Lykke til og hold oss oppdatert :)

Jeg tror du får ei jente.

Jeg ser for meg ei nydelig jente, med lyst hår.

hei..takk...ja hun om det er en hun..har store sjanser for å bli lys..da jeg er blond...mannen er mørk blond nærmere brunt(hår)

Jeg var litt spent på om du kom til å svare at dere har mørkt hår ;)

Lykke til og hold oss oppdatert :)

:-)

Jeg ser fortsatt ingen graviditet å deg, selv om du sier du er gravid, dette er jo bare skikkelig merkelig altså! :( Men jeg gratulerer deg og bøyer meg i støvet for mine evner å hva jeg ser, for det inkluderer ikke deg ser det ut som :) Men gøy å se at andre ser at du er gravid og kjønn :-)

Gratulerer igjen, og lykke til! :)

Jeg ser fortsatt ingen graviditet å deg, selv om du sier du er gravid, dette er jo bare skikkelig merkelig altså! :( Men jeg gratulerer deg og bøyer meg i støvet for mine evner å hva jeg ser, for det inkluderer ikke deg ser det ut som :) Men gøy å se at andre ser at du er gravid og kjønn :-)

Gratulerer igjen, og lykke til! :)

mmm... føler jeg ble litt engstelig nå..

er det det at du ser jeg mister babyen?

har jo mistet to ganger før..

uff a meg altså går å bekymrer meg nå.... :-/

Annonse

Hei..

da er det tid for oppdatering...

var hos legen om onsdag..

fikk bekreftet svangerskapet ..

hørte ikke hjertre lyd men tok blodprøve..jeg hadde hcg nivå på litt over 600..syns det var lite jeg..så ble bekymret..for selv tror jeg at jeg er over 12 uker..legen sa jeg trolig er mellom 8-10 uker...var til lege igjen på fredag..tok ny blodprøve..men får ikke resultat før til mandag...

nå er jeg ganske bekymret...redd for å miste...redd for det athinas verden sa..tenk om hun har rett at det betyr at jeg mister babyen...

har ul time 8 april..syns det er leenge til så vil spørre på mandag å komme før....men om hcg har steget blir jeg beroliget... krysser fingrene nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...