Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Slutta på cerazette i starten av februar og fekk bortfallsblødning 6., det vil sei eg blødde litt, for så å blø skikkeleg frå 7. Berre brukt cerazette i underkant av to mnd, då me mista i november (veke 24). Alltid hatt superpunktleg 28 dagars syklus, så reknar med EL var ca 20 februar. Nokre dagar etter dette starta eg med å kjenne meg stinn i magen og øm i bekkenmusklatur, slik eg hadde sist eg var gravid. Dette har vore litt av og på, og på søndag oppdaga eg to tynne striper blod på papiert og litt etter starta ganske nokre merkelege greier i magen. Mest på venstre sida, nesten som gangsperr, nede i magen, i sida og korsryggen. Og var faktisk ubehagelig å trø i clutchen i bilenanerikke.gif Varte fram til ettermiddagen i går. Merker utfloden godt, men det renn ikkje heller, meir fuktig om eg kan sei det slik (uff, høyres ikkje bra ut...) Hugsar jo ikkje korleis dette pleier å vere rett før forventa mens...

Kan festesmerter/blødning komme 11-12 dpo? Og skal eg rekne første syklusdag frå onsdag 6.febr eller torsdag?

Testa med CBD på ettermiddagen i går, negativ, men testa med doc morris dagen før og den blei svakt positivt, men litt etter tidsfristen.

Kan jo ver at syklus ikkje er på plass, og eg får vel snart svar sidan eg reknar IKM for å vere i morgon...

Håpar nokon har meir greie på slikt som dette enn megsparke.gif

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144026053-synspunkt-anyone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...