Gå til innhold

Jeg fryser så ille....

Anbefalte innlegg

Husker jeg frøs en del i starten i de andre svangerskapene og, men nå fryser jeg bortimot hele døgnet. Det er liksom som jeg fryser fra innsiden. Er 7 fullgåtte uker i dag og spent på hvor lenge jeg skal føle meg som en istapp Vi har enda ikke delt nyheten med verden og litt vanskelig skjule frostrier for ikke å glemme trøttheten og kvalmen. Noen flere frosne mødre her?Noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025933-jeg-fryser-s%C3%A5-ille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja, de første tre månedene i denne graviditeten frøs jeg skikkelig. Mannen lagde varmeflasker til meg som han la i sengen ca en halvtime før jeg skulle legge meg. Gikk med ullsokker hele tiden...

Nå (er 16 uker nå) er det litt bedre. Og i slutten av graviditetene er vi vel som noen panelovner om jeg ikke husker helt feil...? Husker jeg var supervarm på slutten siste graviditet.

Ja, å skjule en tidlig graviditet er ikke lett :-)

Jeg trodde det bare var meg ;) jeg fyrer i peisen hele døgnet, går med ullsokker og flisgenser inne og sover med pysjamas, ett tykt pledd og den tjukkeste dynen vi har i huset.

Var usikker på om det hadde med graviditeten å gjøre, men det har aldri vært så ille før så kanskje det er det :)

Annonse

Her også. Men det er heldigvis blitt litt bedre. Gynekologen sa det var på grunn av at blodet strømmer til livmor og barn. Jeg slet mest med isklade fingere og tær. Men var også kaldt innvendig som en nevner. Håper det snart blir bedre!

Jeg er veldig opp og ned, er i u 5. I dag stod jeg en time i dusjen, fikk aldri varmen. Men bruker å hjelpe med en varm dusj, fleeceklær og ullundertøy, og ikke minst kroppsvarme;) Samtidig kan jeg bli veldig varm, der jeg må rett å slett kaste klærne, litt sånn klausfølelse... spesielt, men kroppen og hormonene styrer kroppen nå:)

Jeg "sliter" med akkurat det samme! Jeg har alltid vært veldig varm av meg, men nå så fryser jeg konstant! Vanligvis kan jeg gå med tynne gensere eller 3/4 armer, men nå er det bare tykke gensere, pledd og ullsokker som gjelder!

Jeg er idag 8+6 og symptomene er ømme bryster, fryser og trøtt! Pluss at samboeren mener jeg har begynt med humørsvigninger ;)

Jeg fryser også, kjøpt meg flere sett superundertøy(men de bynner å bli ubehagelige over magen) sover med varmeteppet på om natten, har alltid votter på når jeg beveger meg utendørs, fyrer og fyrer imens jeg sitter under pleddet å samboeren sitter med t-skjorte og shorts. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...