Gå til innhold

Kan dere vise meg bilder av deres smykkeoppbevaring? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger virkelig tips og inspirasjon for hva jeg skal gjøre med alt av smykker, ringer og ørepynt.

Anonym poster: bfd2108543149ffc59f3fabf973165f2

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe. Jeg tenker litt sånn at nå er det en hacker og tyv som sitter med ip adressene våre og skal finne letteste vei til verdisakene.

Anonym poster: 6e7001408a0641f84400ce8352a588f7

Gjest overlord
Skrevet

Postet for tidlig. Jeg har et slikt smykkeskrin. Juggel oppbevarer jeg i sånne små trekurver fra Ikea.

Skrevet

Merke og mer info overlord?

Anonym poster: 9ede475324022b296da23ff1e182a615

Gjest overlord
Skrevet

Merke og mer info overlord?

Anonym poster: 9ede475324022b296da23ff1e182a615

Nå googlet jeg bare smykkeskrin + bilde og viste deg det som er mest likt det jeg har.

Jeg kjøpte mitt på en gullsmedforretning. Det kostet ca 2.500 kr. Skinn utenpå og trukket med fløyel inni. Liker at det har mange ulike rom slik at smykkene lett lar seg sortere.

Annonse

Skrevet

Jeg har også et slikt stort smykkeskrin likt det Overlord har, bare i hvitt skinn med fløyel inni, og uten de romene ut på siden (ift bildet som ble lagt ut). Det tror jeg også er kjøpt i en gullsmedforretning, men vet ikke for jeg har fått det i gave.

I tillegg har jeg kjøpt meg et Onmii board som jeg skal oppbevare alle juggelsmykkene mine på etter hvert. Må bare finne ut hvor jeg skal ha det hengende først.

http://www.onmii.com/id/39.0

Jeg har et slikt stort et som henges på veggen, og to esker med blomster til å feste smykkene i. Rent dekormessig er det ikke helt min smak i design, så jeg lurer på å henge det på innsiden av en av garderobedørene mine, for å skjule den helt for gjester.

Skrevet

Jeg har bare mine i en stor kurv. Må alltid sette av noen minutter for å løse opp floker, så jeg er ikke helt fornøyd akkurat...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...