Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Eg er nå komt i uke 25 av svangerskapet mitt etter 5 forsøk totalt med ivf/icsi/frys... Det går an jenter, gutten min i magen hadde dagens fineste hjerte på ul når eg var inne på sykehuset i januar og nå har han lagt seg med hode ned kjenner eg:) Eg har hatt det som dere jenter med Lapraskopi, hydroskopi, forsøk på forsøk og prøver på prøver med mye tårer, å eg tenker hver dag på hvor heldig eg har vert nå. Gutten min kommer innen 15-17 uker og for 1 år siden sko eg i gang med fryseforsøk på denne tiden. Og nå sitter eg her. Stå på jenter, eg unner dere dette, det er det beste som kan skje og eg vil bare si at ikke gi opp, selvsagt ta pauser om det må gjøres men her er eg etter 5 forsøk i 2012 å tror ikke eg hadde mer en en mnd om gangen uten medisiner. Det var tøft, men eg var fast bestemt på at eg sko bli gravid i 2012. Siste forsøket i det offentlige hadde eg ikke mer tro på så eg hadde kontaktet Danmark å var klar for det. Det ble satt inn 2 egg da ingen kunne gå på frys, men der satt den. Eg griner hver gang eg er på ultralyd, eg knakk sammen på legekontoret da hcg prøven viste positiv, maste til meg en til for å klare å stole på den å det e helt ubegripelig at eg sitter her i dag. Ville bare si hvor heldig eg har vert å at dere kommer etter, en etter en med godt mot for dere er sterke damer hele gjengen. Vi som driver med prøverør er noen sterke damer, vi kjenner en smerte ingen andre kjenner. Lykke til på veien:)
Kjærepære Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Fint å lese om dine erfaringer, og gratulerer så masse Jeg har hatt fem inseminasjoner og to forsøk med ivf, og begynner å føle meg en smule desperat, så blir littegranne letta av å se at det meste går om man prøver lenge nok
Fiemamma Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 SUPERGRATTIS til deg og takk for oppmuntringen Vanskelig å være noe annet enn lei og negativ. Tør ikke håpe. Vet hvor skuffa jeg blir hvis jeg får neg nå. Skitlei etter blendahvite tester i to år. Ikke lenge ift mange andre, men ekstra tøft fordi jeg er ganske ødelagt av endometriose. Har ikke store sjansene på naturmåten og har bare en eggstokk å få noen egg fra mest sannsynlig. Blir lei av å vite at jeg er sjuk. Elsker solskinnshistorier som din Dette fortjener du så sinnssykt masse. Lykke til videre med siste ukene og fødselen, og kos deg masse med gutten når han kommer
Evigoptimisten Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 Tusen takk for deling av solskinnshistorie Yasmin :) Det er slike som deg som gjør at vi holder ut.. Har en nedturs dag idag, etter mulig avbrutt forsøk, og disse er tunge. Derfor godt å lese om deg, som gjør at håpet ikke forsvinner. Masse lykke til
sweety72 Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 Gratulere så mye Jasmin, kos deg med graviditet og gutten din.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2013 Eg har fått mange nedturer di siste 5-6 årene så vet hva dere går igjennom å at det er godt å lese om gode historier når man er nede. Tenkte det kanskje kunne hjelpe noen:)
Metti er håpefull Skrevet 4. mars 2013 #7 Skrevet 4. mars 2013 Heisann Jeg er i uke 31 og hadde også mistet håpet etter negative forsøk. Men plutselig så satt jenta på frys forsøk..
Gjest Trulte med to små Skrevet 5. mars 2013 #8 Skrevet 5. mars 2013 Jeg hadde også nesten gitt opp håpet på å noen gang oppleve å bli mamma. Sitter her nå, nettopp fylt 38 år, i uke 21+6 med ei lita jente i magen og er evig takknemlig! Vi som er her har slitt så lenge og vet hva dere andre gjennomgår av savn, smerte, frustrasjon, sinne osv osv, og jeg håper så inderlig at dere kan bli like heldige som oss "strevere" som endelig har lykkes! Det er nesten litt bittersøt følelse mht å skrive om sin glede og lykke over endelig ha lykkes med å bli gravid, men vi må unne hverandre dette, for vi har alle vært i den andres sko og vet hvor vondt det er når vi er ufrivillig barnløse. Masse lykke til alle dere flotte damer, jeg krysser fingrene for dere!!
klarforfrys Skrevet 7. mars 2013 #9 Skrevet 7. mars 2013 Heisann Gratulerer så mye! Kjenner igjen navnet ditt fra tidligere. Ramlet innom her i dag for første gang på leeeeeenge. Vi har tatt oss en lang pause etter flere mislykkede forsøk. Kjempe hyggelig å lese at det gikk bra for dere. Gratulerer igjen. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå