Gå til innhold

Jeg tror jeg er graaaaaviiiiiid..

Anbefalte innlegg

Etter prøving siden august tror jeg nå endelig jeg er gravid!! Jeg har tatt tre billigtester som er svaaaakt positive, og i morgen venter en clear blue med ukeindikator!! (jeg har alltid blendahvite tester ellers)

Det som gjør det hele utrolig morsomt er at denne pp her fikk vi til kun EN omgang i senga, og det er DA det klaffer? Forstå det den som kan!!

Alle de andre pp har jeg vært heeeelt sikker på at jeg ikke har vært gravid, og denne pp her "viste jeg" at jeg var det allerede etter 6 dager etter EL.. Jeg har hatt murringer nederst i magen siden to dager etter EL, og ca 6 dager etter EL startet humørsvingningene (les: stå å gruffe og være sur for ingenting det ene øyeblikket til å strigråte fordi noen får en klem på tv i det andre) jeg sa det til sambo etter 7 dager, at nå må det ha klaffet ellers har det klikket for meg.. Jeg kjenner at det skjer ting "der nede" nå og da, og jeg kan nesten ikke vente til i morgen med å teste med clear blue..

Herregud, synes denne prøvetiden har vært så lang, at jeg klarer på en måte ikke å forstå at det har skjedd helt enda!!

Jeg er overveldet av følelser og samtidig møkkredd - for nå skjer det jo faktisk det vi har håpet på, det som samtidig har virket som "aldri" skulle skje oss... Og nå er vi her!! Men likevel ikke helt fremme ved målet enda, står jo igjen ni måneder enda...

Åhoy så mye tanker og følelser som brenner inni meg nå.. Og samtidig har jeg lyst til å bare roooope ut til alle om dette (men det er jo ikke akkurat det lureste å gjøre så tidlig) så derfor får dere her den, og les den gjerne med et lurt smil, en tåre i øyekanten og en strak rygg som fremstråler utrolig mye stolthet;

JEG ER GRAVID!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025710-jeg-tror-jeg-er-graaaaaviiiiiid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Hoho, da er det jo flere å dele lykken med da kribe:) langt er du på vei? Eller hvor lang tid har gått siden EL hos deg? Føler du også at jubelen står i taket inni deg el? Hehe:)

Så koselig å bli husket småen100 og tusen takk:) hvordan går det med deg? Blitt prøvere nå? :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...