may-mom-05 Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Som nevnt i en annen tråd her, så startet jeg på Suprecur mandag 25.februar. Max flaks som jeg hadde, så startet jeg dette med forkjølelse og bihulebetennelse oppå der igjen! Forhørte meg med sykehuset ifh til behandlingen, men det var ikke noe å bekymre seg for - heldigvis. Tøft og tungt å spraye når hodet truer med å sprenge, men det var bare å bite seg gjennom det! Viktigst var selvsagt å få snytet seg skikkelig først også, så slimhinnene var "rene". Nå er formen bedre, og jeg kjenner isteden på hva Suprecur gjør med kroppen. Hittil, så har jeg kjent ømhet og kriblinger i underlivet (kjenner det ekstra når jeg hoster/ler eller reiser meg brått), vonde bryster, og hetetokter. Merker vel en liten anelse til humørsvingninger, men ikke noe ille - enda, haha! Håper ikke at det blir noe påklagende, er heldigvis lite hormonell av meg til vanlig ;-) Er det flere av dere som er i begynnelsen av denne behandlingen, eller bare vil dele erfaringer rundt spray, ivf og det som hører med? Kan jeg forvente mer/værre plager? Skal spraye frem til månedsskiftet. Puregonstart 22.mars.
dincene Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Jeg har hatt noe forferdelige hodeverk av alle spray, prøvd forskjellige. Og har spøyet i nesten 8 uker på grunn av endoen. Så du er jo ikke så gale plaget synes jeg Angåendes bihulebetennelse, jeg også hadde det under et forsøk, var veldig gale og fikk ikke antibiotika heller på grunn av forsøket siden det var nærmest innsettet og man må jo gå uansett i 10-14 dager på antibiotika. Men det gikk over av seg selv. Jeg skyllet nese med mye saltvann, både nesehorn og sånn stor flaske med masse trykk for å få lengre oppi, det hjalp. Og så sov jeg om natta i sofaen med hodet bra høyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå