Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppdaget ma på ul idag . Skulle egentlig vært 9+1 men foster var bare 5 ... Kjip beskjed , men ser frem

Til å bli ferdig med dagen idag på sykehus og begynne prøving igjen ..

Uff.. Var nøyaktig det samme som skjedde med meg... Dro på UL første gang da jeg var 8+2, men jordmor fant kun en liten slags sekk. UL uka etter viste en stor og en liten pose og et ørlite embryo på ca.5 uker. (Dette var 7.februar.) Fikk tabletter med meg hjem slik at jeg fikk avsluttet det hele og ting kom ut 5 timer etter jeg hadde tatt tablettene. Har ikke vært og sjekket at alt er ute, men ganske sikker på det. Vi har i hvert fall begynt prøvingen igjen allerede, så blir spennende å se om vi er heldige og får det til igjen med en gang :)

Sender deg en varm klem og håper dere lykkes neste gang!!

Oppdaget ma på ul idag . Skulle egentlig vært 9+1 men foster var bare 5 ... Kjip beskjed , men ser frem

Til å bli ferdig med dagen idag på sykehus og begynne prøving igjen ..

Super trist:-) Beklager virkelig. Ikke lett nei , men prøv å fokusere på at det skjer for en grunn. Noe var feil. Og sia du har vært gravid, kommer det nye muligheter;-) Men kjipt nå ja. Sender en klem

Annonse

Slapp utskrapning ... Alt kom ut Igår på sykehuset ! Ja det er veldig trist , men det positive er at vi blir gravide og da blir vi det igjen også : )) jeg prøver å tenke at det er naturens måte å rydde opp på også , men uansett så er det trist ! Hvor lenge er det siden du hadde ma da sidney ? For meg var det en mellomting mellom ma og sa da ... Jeg begynte jo å blø litt , men foster hadde stoppa for en stund siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...