Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tabletter jeg har kjøpt på helsekost. inneholder ingefær og boghvede ekstrakt. skal vist være fint mot svangerskapskvalme.. jeg sliter veldig med kvalmen og kaster opp fler ganger daglig, så jeg tenkte det var verdt å prøve.. men veldig nyskjerring på om andre har prøvd det og fått positiv efekt :)

Skrevet

Har hørt man skal være litt forsiktig med ingefær. Men så lenge det er innenfor de anbefalte grensene er det sikkert verdt å prøve.

Skrevet

Ja, mye ingefær kan være dumt. Lettere å kontrollere med fersk, iogmed at du ikke klarer å spise så mye av den.

Skal selv til legen om to dager og høre om jeg kan få noe som hjelper, er bare nødt til å fungere enkelte dager, og det er altfor langt til do på universitetet

Skrevet

Legen min sa han hadde tre forskjellige tablett typer han kunne skrive ut resept på, men det anbefales ikke i 1.trimester. Postafen er vel det første de prøver.. Tablettene jeg har kjøpt på helsekost er det blitt reklamert med at skal være fine for gravide, så tviler sterkt på at man får i seg for mye ingefær så lenge man følger dagsdosen..

Skrevet

her funker ingenting.. andre gangs gravid nå og er kvalm 24\7 o spyr hver dag! sist svangerskap hjalp ingefær i et par dager der det dempa det litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...