Gå til innhold

Er det håp?? Fryseforsøk/slimhinne, trenger råd!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uffda, skjønner at den er jævlig kjip :/ Jeg tror den bør ligge på mellom 8-12 for å være optimal, men har dessverre ikke noe vettugt svar til deg foruten det. Det kan jo hende du får noen solskinnshistorier, håper så inderlig at den blir tykkere for deg. Kanskje det hjelper å mosjonere litt for å øke blodgjennomstrømningen hvis du ikke trener fra før? Jeg trener en time hver dag, hellig overbevist om at bedre blodsirkulasjon i livmor vil virke positivt på alt :)

Klem til deg

Takk for omtanken, Fiemor :) Jeg innstiller meg på at det blir avbrutt så slipper skuffelsen å bli så stor. Jeg blir nok nødt å bytte nick nå ;) (Tok nicket i bruk for 2 år siden, og burde ha byttet for lenge siden, hehe)

Jeg trener ganske mye (3-5) ganger i uka. Akupunktøren min har faktisk idag anbefalt meg å roe den litt ned pga dårlig slimhinne, dvs ikke trene så hardt som jeg til tider gjør. Vurderer å ta opp yoga igjen. Trenger å komme litt i balanse, pga dette rotteracet.

Godt du holder deg i form, jeg har troa på det, både for det fysiske og psykiske:) Ellers er det godt du er i gang nå, følger med fra sidelinja ;)

Takk for omtanken, Fiemor :) Jeg innstiller meg på at det blir avbrutt så slipper skuffelsen å bli så stor. Jeg blir nok nødt å bytte nick nå ;) (Tok nicket i bruk for 2 år siden, og burde ha byttet for lenge siden, hehe)

Jeg trener ganske mye (3-5) ganger i uka. Akupunktøren min har faktisk idag anbefalt meg å roe den litt ned pga dårlig slimhinne, dvs ikke trene så hardt som jeg til tider gjør. Vurderer å ta opp yoga igjen. Trenger å komme litt i balanse, pga dette rotteracet.

Godt du holder deg i form, jeg har troa på det, både for det fysiske og psykiske:) Ellers er det godt du er i gang nå, følger med fra sidelinja ;)

Ingen årsak :) Har tenkt på deg i ettermiddag og lurt på hva du er laga av som evig optimist, og lurt på hvilke tiltak jeg må gjøre for å bli like sterk som deg :) Inspirerende nick du har altså :D Håper ikke du bytter til noe som er veldig mye dårligere i sinnsstemning, blir lei meg på dine vegne. Det er virkelig et rotterace. Så mye som må klaffe til tross for assistansen. Jeg er bekymra for antall egg selv på de endometriosebefengte eggstokkene mine. Vi kunne telle 11 egg i ei klynge på ene e.stokken, men den venstre som er så og si ferdig sa ikke legen noe antall på. Er jo ikke sikkert de 11 eggene vil modnes engang.

Prøv å ha hodet over vannet kjære deg. En dag klaffer det for begge to! Kroppen lever bare sitt eget liv og driter i hva vi tenker og vil og ønsker. Takk for gode ord :) Neste dose er kl 20, det går så treeeegt mellom dosene. Hehehe!

Hehe, godt nicket inspirerer andre da ;) Jeg får nok prøve å klamre meg til det en stund til.

Skjønner du også er av den utålmodige sorten. jeg tok spray 4 ganger om dagen jeg. Du skal nok se at det blir god produksjon når du starter med sprøytene :)

Nå får bare jeg komme meg gjennom dagens nedtur... Godt vi er flere som vet hvordan dette kjøret er :) Vurderer å kontakte en terapeut for ufrivillig barnløse, før jeg mister meg selv, og kan hjelpe å sortere tankene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...