Cissi's jenter Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Har ei frøken på 14uker som ellers har fint klart å underholdt seg selv på gulvet med babygymmen sin.. mn nå di siste dagene skriker hun med en gang jeg legger henne under.. Til og med når jeg sitter å leker med henne, er hun misfornøyd. Vil bare opp å stå- sitte på fanget eller bæres på- heeele dagen.. jeg får ikke lagt henne ifra meg(bare når hun sover) utn at hun begynner å skrike.. hva kan jeg gjøre for å få henne til å bli interessert i lekene sine igjen? Hva gjør dere med deres baby iløpet av dagen??
Hringariki Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Vi gjør litt forskjellig; Endel babygym.. når hun blir lei pleier jeg å introdusere en ny leke under babygymmen, så holder hun på med den en stund. Endel leke på gym-matte på gulvet... hvor vi synger, ligger på magen, leker med rangler, "snakker" sammen, regler o.l. Ganske ofte må jeg innrømme at jeg surfer på PC eller mobil mens jeg ligger på matta ved siden av "Fly" rundt i huset liggende på magen i armene mine. Gjøre grimaser i speilet. Fly foran speilet. Hun sitter litt i vippestol mens jeg lager mat og ordner klesvask. Mopper golv med baby i bæresele.. Leser babybøker med baby på fanget. Hun er litt over 4 mnd nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå