Queenmee Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Må bare juble littegranne. Etter å ha kjempet med hyperemesis i nesten 18 uker, snudde dette etter nesten en uke hos mamma. Jeg gikk ned 11 kilo, men er nå gått opp 3!!! Jeg har aldri vært så glad for å gå opp i vekt! Endelig klarer jeg å -bare- glede meg over hva som skjer i magen. Endelig! Var på ordinær ultralyd på fredag, og fikk vite at vi venter på ei lita frøken. Tenk så fantastisk at man kan få vite sånt?! Så nå når ting er bra, blir det fort litt mye. Jeg har ikke fått venne meg til gleden, og hvor mye glede og lykke man kan føle. Både for sin egen del og andres del. Har sett på Fødestuen på FEM flere ganger i uka, men idag rant det over. Tårene trilla fordi dem fikk barn på tven, fordi jeg har ei frisk frøken i magen (det er jo ingen selvfølge), fordi samboeren min har holdt ut med noen kjipe måneder. Jeggrein fordi jeg har en fantastisk familie som er like hodestups forelska som jeg er, og fordi min minste søster på 4 år har sagt hele tiden at det var ei jente i magen. Smiler mens jeg griner fordi at denne gangen banker hjertet, og hun beveger seg og suger på tomlen mens vi fikk se det! Hjertet hennes banker fortsatt! Dere som har gledet dere siden dere fant ut at dere var gravid, jeg unner dere det! Å glede seg over voksende mage er det mest fantastiske jeg noen gang har fått gjøre. Å se hjertet banke er det vakreste bilde jeg noen gang har sett! Vi som kan få barn tar det fort forgitt, men vi er så utrolig heldige!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Så koselig, gratulerer! Må være deilig at det endelig snudde. Lykke til videre!
Frufluffy Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Åå det var på tide at du skulle bli bedre! Så godt for deg at du ikke er like plaget av kvalmen. Ja følelsene kan noen ganger bli overveldende. Hormoner eller ei Er lett å bli rørt og (lei seg ) når man er gravid i alle fall. Gratulerer med jenta i magen
Queenmee Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2013 Så koselig, gratulerer! Må være deilig at det endelig snudde. Lykke til videre! Ja, det er virkelig deiilig! Takk det samme!
Queenmee Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2013 Åå det var på tide at du skulle bli bedre! Så godt for deg at du ikke er like plaget av kvalmen. Ja følelsene kan noen ganger bli overveldende. Hormoner eller ei Er lett å bli rørt og (lei seg ) når man er gravid i alle fall. Gratulerer med jenta i magen Takk! Er så godt å se folk, og ikke minst se sola! Følelsene er jaggu ett kapittel for seg selv. Det morsomme er at mannjen har blitt en følelsesflue som har følelsene utenpå huden, sånn som jeg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå