Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor skal vi velge deg? Hvorfor ønsker du denne stillingen? hva svarte du for eksempel på dette (eller relaterte/lignende spørsmål) på dine 2-3 siste jobbintervjuer? Og fikk du jobben? Takknemlig for mange svar! Anonym poster: 1221dd88ae9c38fbd7bfb971271b5480
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor skal vi velge deg og hvorfor ønsker du denne stillingen: Hvis dere velger meg får dere en som er engasjert og glad i å jobbe. Jeg er stolt av å være sykepleier og pediatri har alltid hatt en spesiell plass i hjertet mitt. Jeg er opptatt av kvalitet i jobben jeg gjør og er sulten på mer kunnskap og erfaring innenfor barnesykepleie. Jeg er opptatt av et godt arbeidsmiljø og samarbeid i personalgruppa. Jeg har fått tilbakemeldinger av mine kollegaer om at jeg er åpen, positiv, blid og ansvarsbevisst. Jeg brenner for faget mitt og har et sterkt ønske om å få denne jobben. Jeg søkte på en stilling som sykepleier på en barnepost på sykehuset. Jeg sa noe som dette her på intervju. Men jeg sa mye mer, bare skravlet i vei:) Jeg hadde veldig lyst på denne jobben og det la jeg ikke skjul på. Jeg fikk jobben:)!!! Anonym poster: ff162ed511e3305b38dd5fd128beaab2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #3 Skrevet 4. mars 2013 Det var et bra svar, ja! Flere? HI Anonym poster: 1221dd88ae9c38fbd7bfb971271b5480
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #4 Skrevet 4. mars 2013 -Fordi jeg har riktige kvalifikasjoner og kommer til å gjøre en god jobb for firmaet i denne jobben! Mener jeg også er godt personlig egnet (pålitelig, rolig, nøyaktig, takler stress - si hva du mener passer) og kommer til å bli en glad og fornøyd arbeidstaker og en hyggelig kollega for dere. -Jeg ønsker jobben, synes den virker som drømmejobben min. Dere som firma har godt rykte, og dette er et fagområde jeg kan en del/mye om fra utdannelse/tidligere erfaring og som virkelig interesserer meg. Og så er det samtidig litt nye arbeidsoppgaver i forhold til min forrige jobb, og det synes jeg er spennende. Gleder meg til å få gjort noe nyttig for andre, lære noe nytt, og få utfordret meg litt igjen. Jeg ser for meg at dette er en jobb jeg kan beholde i mange år og utvikle meg i, kanskje bli en virkelig ressurs for dere. Jeg tror dette er en jobb i et stabilt firma som passer godt for meg som småbarnsmor. Jeg fikk alle jobbene! Måtte velge, luksusproblem! Anonym poster: 71dc99918950417439664279e5cf34e4
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #5 Skrevet 4. mars 2013 -Fordi jeg har riktige kvalifikasjoner og kommer til å gjøre en god jobb for firmaet i denne jobben! Mener jeg også er godt personlig egnet (pålitelig, rolig, nøyaktig, takler stress - si hva du mener passer) og kommer til å bli en glad og fornøyd arbeidstaker og en hyggelig kollega for dere. -Jeg ønsker jobben, synes den virker som drømmejobben min. Dere som firma har godt rykte, og dette er et fagområde jeg kan en del/mye om fra utdannelse/tidligere erfaring og som virkelig interesserer meg. Og så er det samtidig litt nye arbeidsoppgaver i forhold til min forrige jobb, og det synes jeg er spennende. Gleder meg til å få gjort noe nyttig for andre, lære noe nytt, og få utfordret meg litt igjen. Jeg ser for meg at dette er en jobb jeg kan beholde i mange år og utvikle meg i, kanskje bli en virkelig ressurs for dere. Jeg tror dette er en jobb i et stabilt firma som passer godt for meg som småbarnsmor. Jeg fikk alle jobbene! Måtte velge, luksusproblem! Anonym poster: 71dc99918950417439664279e5cf34e4 Det var også gode svar! Andre? HI Anonym poster: 1221dd88ae9c38fbd7bfb971271b5480
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 *dytt* Anonym poster: 1221dd88ae9c38fbd7bfb971271b5480
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå