Gå til innhold

Jobbintervju. Hva svarer du på disse spørsmålene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal vi velge deg?

Hvorfor ønsker du denne stillingen?

hva svarte du for eksempel på dette (eller relaterte/lignende spørsmål) på dine 2-3 siste jobbintervjuer? Og fikk du jobben?

Takknemlig for mange svar!

Anonym poster: 1221dd88ae9c38fbd7bfb971271b5480

Fortsetter under...

Skrevet

Hvorfor skal vi velge deg og hvorfor ønsker du denne stillingen:

Hvis dere velger meg får dere en som er engasjert og glad i å jobbe. Jeg er stolt av å være sykepleier og pediatri har alltid hatt en spesiell plass i hjertet mitt. Jeg er opptatt av kvalitet i jobben jeg gjør og er sulten på mer kunnskap og erfaring innenfor barnesykepleie.

Jeg er opptatt av et godt arbeidsmiljø og samarbeid i personalgruppa.

Jeg har fått tilbakemeldinger av mine kollegaer om at jeg er åpen, positiv, blid og ansvarsbevisst.

Jeg brenner for faget mitt og har et sterkt ønske om å få denne jobben.

Jeg søkte på en stilling som sykepleier på en barnepost på sykehuset.

Jeg sa noe som dette her på intervju. Men jeg sa mye mer, bare skravlet i vei:) Jeg hadde veldig lyst på denne jobben og det la jeg ikke skjul på.

Jeg fikk jobben:)!!!

Anonym poster: ff162ed511e3305b38dd5fd128beaab2

Skrevet

Det var et bra svar, ja!

Flere?

HI

Skrevet

-Fordi jeg har riktige kvalifikasjoner og kommer til å gjøre en god jobb for firmaet i denne jobben! Mener jeg også er godt personlig egnet (pålitelig, rolig, nøyaktig, takler stress - si hva du mener passer) og kommer til å bli en glad og fornøyd arbeidstaker og en hyggelig kollega for dere.

-Jeg ønsker jobben, synes den virker som drømmejobben min. Dere som firma har godt rykte, og dette er et fagområde jeg kan en del/mye om fra utdannelse/tidligere erfaring og som virkelig interesserer meg. Og så er det samtidig litt nye arbeidsoppgaver i forhold til min forrige jobb, og det synes jeg er spennende. Gleder meg til å få gjort noe nyttig for andre, lære noe nytt, og få utfordret meg litt igjen. Jeg ser for meg at dette er en jobb jeg kan beholde i mange år og utvikle meg i, kanskje bli en virkelig ressurs for dere. Jeg tror dette er en jobb i et stabilt firma som passer godt for meg som småbarnsmor.

Jeg fikk alle jobbene! Måtte velge, luksusproblem!

Anonym poster: 71dc99918950417439664279e5cf34e4

Skrevet

-Fordi jeg har riktige kvalifikasjoner og kommer til å gjøre en god jobb for firmaet i denne jobben! Mener jeg også er godt personlig egnet (pålitelig, rolig, nøyaktig, takler stress - si hva du mener passer) og kommer til å bli en glad og fornøyd arbeidstaker og en hyggelig kollega for dere.

-Jeg ønsker jobben, synes den virker som drømmejobben min. Dere som firma har godt rykte, og dette er et fagområde jeg kan en del/mye om fra utdannelse/tidligere erfaring og som virkelig interesserer meg. Og så er det samtidig litt nye arbeidsoppgaver i forhold til min forrige jobb, og det synes jeg er spennende. Gleder meg til å få gjort noe nyttig for andre, lære noe nytt, og få utfordret meg litt igjen. Jeg ser for meg at dette er en jobb jeg kan beholde i mange år og utvikle meg i, kanskje bli en virkelig ressurs for dere. Jeg tror dette er en jobb i et stabilt firma som passer godt for meg som småbarnsmor.

Jeg fikk alle jobbene! Måtte velge, luksusproblem!

Anonym poster: 71dc99918950417439664279e5cf34e4

Det var også gode svar!

Andre?

HI

Skrevet

*dytt*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...