Gå til innhold

Hvor mye sover deres 3 mnd på dagen???

Anbefalte innlegg

Her står vi opp i 7-8 tiden. Blir vekt av storesøster da og da skal hun i bhg. Han er trøtt etter 1 time og sover da gjerne 1 time. Er stup trøtt etter ca 1,5 tima, legger han da ut i vogna og da sover han gjerne opptil 4 timer. Holder deg våken maks stoppen 2 timer før han er trøtt igjen. Sover kanskje 2 små blunder til på ettermiddagen. De siste kveldene legges han i 8 tiden, sover 1 time og våker og vil opp, Lurer på å redusere dagsovinga noe. For en uke siden la vi han klokken 19-20 og sov til mårras. Nå er han blitt mer våken på natta....

Fortsetter under...

Gjest Kjempeanonym

Min lille gutt på tre mnd står opp klokken seks som regel.

Våken til syv- sover til åtte.

Fra åtte og fram til elleve- tolv så er det litt på og av med soving. En halv time soving, en time våken- varierer litt.

Når klokken er elleve- tolv har han en lang søvnøkt på to- tre timer, og så er han våken i en time før han sover små dupper og er våken om hverandre fram til halv fem.

Da er han våken fra halv fem til klokken seks da det er natt.

Umulig å holde han lenger våken.

Da sover han som regel fra seks om kvelden til seks om morgenen- men må ha flaske to ganger ( men de spiser han mens han sover og sover videre uten stress.)

Puuh, ble langt dette ;)

Min er 4 måneder, men har hatt samme søvnmønster en stund nå..

Våkner ca 7 - sover ca 9-10/11

Sover ca 12.30/13-14

Sover ca 15.30-16.30

Legger seg for natta kl 19! Sover til ca 3, spiser og sover videre til 7!

Uansett hvordan sovinge blir så er 'hovedregelen' at han holder ut 1,5-2 timer før han blir trøtt! På kvelden klarer han opp mot 3 timer før det er natta..

Min er 3 mnd neste uke.

Våkner 07.30-08.30

Sover 9.30/10.30..sover da 30-40min

Sover rundt 12/13-15/16..

Sover igjen rundt 17.30-18.00- sover da 20-40 min..

Har totalt tre soveøkter på dagen tilsammen 3-4 timer..

Legger han for kvelden rundt 20.30-22.00.. sovet 6-7 timer så mat, sover igjen 1-1.5 time...

De siste to ukene har han faktisk sovet gjennom natten hele 5 ganger..9-10 timer i strekk!

Sover totalt 12.5-14 timer per døgn..

Annonse

Ammer dere alle?

Min sover ca 20-30 min av gangen 4 ganger i løpet av dagen . S sover han fra ca 20 til 00.00 og fra 00.30 til 05 også fra05 til ca 08

Nå har han for første gang på lenge sovet i over 3 timer. Sovnet kl 15 . Bør jeg vekke han?

Jeg ammer. Snuppen er igjen begynt å t kvelden 19-20 og sover til klokken 23 får mat. Sovner og sover til 03 også til 06-07. Da tar jeg han oppi senga sammens med meg og han sovner ved puppen. Prøver å ha 3 lurer på han om dagen.

Mi jente på 14 uker står opp ca.09.30. Våken til ca.11.30 sover 45min ca. Triller tur med henne kl.14 sover da til nærmere kl.16.

Våken da til 17.30- sover ca.30 min. Å så våken helt til hun skal legges for natta, som er ca. kl.21. Sover da til kl.04 - 05 før å ammes- så sover hun videre til litt før kl.08 for å spise litt til, så sove til kl.09.30! Det er hennes dager, som regel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...