HH80 Skrevet 4. mars 2013 #1 Skrevet 4. mars 2013 Er 8+4 og Igår kveld kom det litt friskt blod når jeg tissa. Fortsatt å komme litt når jeg tissa i natt. Litt på papiret og enten dråper i do. Ikke vondt . Ikke koagler og bare friskt rødt blod. Skal inn på ul isdag for å sjekke opp da jeg går på fragmin og får ekstra oppfølging, men nå har jeg ikke trua kjenner jeg : (((
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 4. mars 2013 #2 Skrevet 4. mars 2013 Ingen smerter er positivt! Jeg har blødd i første trimester med alle mine, og er nå 20 uker på vei med nummer 4! Aldri mistet, men hatt lett frisk blødning ... Selvfølgelig greit å være forberedt på at det kan gå galt, men det behøver altså ikke å gjøre det!!!! Lykke til...
HH80 Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2013 Ja her gikk det ikke bra : ( så bare et foster som hadde stoppa på 5 uker på ul . Må få stikkpiller for at kroppen skal støte det ut . For en dritt dag
HH80 Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2013 Ja det her var kjipt ... Ligger på sykehus nå . Mannen er nede og legger på parkometer nå . Har jo hatt en litt dårlig følelse hele svangerskapet da jeg har hatt så lite symptomer så jeg er lissom ikke helt i sjokk ! Håper jeg slipper utskrapning bare ... Nå gleder jeg meg bare til å komme hjem ikveld og dra på hytta med de tre barna vi har i helgen ... Så begynner vi prøvinga igjen om en mens ! Som legen sa så er dette vanlig at skjer og sannsynligheten for at det skjer meg igjen er liten !
Fae Skrevet 4. mars 2013 #6 Skrevet 4. mars 2013 Da ønsker jeg jeg lykke til med prøvingen igjen! Prøv nå og kos deg med barna på hytten, selv om det ikke er så lett! Krysser fingrene på at det sitter for deg neste forsøk! *klem*
HH80 Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2013 Takk: ) jeg tror faktisk jeg skal klare å kose meg ! Store søsteren min opplevde sa hun også og ble gravid fort igjen ! Satser på at det skjer meg også : )
selma07 og engel Skrevet 4. mars 2013 #8 Skrevet 4. mars 2013 Huff så leit:( har selv opplevd det fem ganger:( men du opplever det ikke igjen! Dersom du må ha utskrapning, så går det fint! Valgte utskrapning for to uker siden selv:( min 6. Lykke til! Klem
HH80 Skrevet 4. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2013 Takk! Og stakkars deg som har opplevd det så mange ganger : ( første gang for meg ..er du i gang med prøving nå igjen da ?
selma07 og engel Skrevet 4. mars 2013 #10 Skrevet 4. mars 2013 Vet ikke om mannen min vil mer... Knuser mitt hjerte:(
Sikkertforgammel Skrevet 4. mars 2013 #11 Skrevet 4. mars 2013 Ja her gikk det ikke bra : ( så bare et foster som hadde stoppa på 5 uker på ul . Må få stikkpiller for at kroppen skal støte det ut . For en dritt dag Så trasig! vi som var like langt... Er litt bekymra selv da kvalmen min har gitt seg de siste dagene... Håper det går bra med deg og at du kommer sterkt tilbake snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå