Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere som har / har hatt en liten spire :) Lurer litt på hvilke tegn man kan kjenne etter om det er noe på gang. Jeg satte Ovitrelle el-sprøyte nå på tirsdag og ble inseminert onsdag. Er vårt aller første forsøk. Aldri vært gravid før.

Onsdag kveld og hele torsdag hadde jeg ganske mye mens-lignende smerter. Kom nok av eggløsningen det da ;) Men, i dag har jeg følt meg stram i magen, tidvis litt stikkende følelse og litt underlig i formen. Er det bare jeg som er mer oppmerksom på kroppen? Reaksjon på hormonene jeg har tatt? Eller kan det være et lite håp om at det er noen der?

Er jo for tidlig å teste enda pga el-sprøyten som fortsatt gir falsk positiv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke hatt noen spire i magen men jeg har tatt ovitrielle sprøyte 5 ganger nå. og følesene du har i magen kommer av medisinene.Du får alt mulig av falske tegn desverre.Når man har gått på hormoner kan man bare gjøre en ting...vente......dessuten kan ovitrielle gi falsk positiv i mer enn 10 dager også...eneste sikre svar er blodprøven du tar 16 dager etter ovitrielle desverre...ventetiden er det som er mest vanskelig med hele prosessen...

Skrevet

Takk for svar :) Regnet nå egentlig med at det kunne ha med medisinene å gjøre ja ;) Men er jo så spennende dette og man blir jo mye mer oppmerksom på kroppen sin i prossessen ;)

Kjenner at ventetiden er vanskelig. Ikke gått en hel uke siden inseminasjonen enda, Og det føles som en hel måned :P Hehe. Vet du om det falske positivet etter Ovitrelle kan komme og gå litt? Tok en test i dag ( bare måtte ;) ) og den var blendahvit.

Skrevet

kjenner til det der, man blir testoman ;) ja man kjenner etter det minste tegn hehe...jeg har ikke opplevd at falsk positiv test kommer og går...min har liksom bare blitt svakere og svakere til den blir blendahvit

Skrevet

Ja, da forblir den nok hvit dersom det ikke er en liten spire på gang ;)

Blir nok flere tester på meg den neste uken ;) Skal ta blodprøve neste torsdag, så da får man iallfall vite for sikkert om det er noe ;)

Skrevet

ja jeg pleier å få mensen før den blodprøven, man får mensen 14 dager etter eggeløsning ca...

Skrevet

Så bra den er høvelig i rute da. At det ikke blir forskyvninger pga medisinene man har tatt. Da vet man jo mye mer før man har fått svar på prøven.

Skrevet

nei syklusen blir heller kortere når det gjelder meg..har ofte litt lange sykluser uten medisiner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...